جشن بزرگ میلاد بانوی دو عالم حضرت زهرای اطهر (س)

چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت – ۰۹:۳۳:۴۸ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- به مناسبت میلاد بانوی دو عالم حضرت زهرای مرضیه (س) مراسم جشنی روز شنبه ۲۳ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۲:۳۰ در تالار امام جواد (ع) ستاد مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از وب دا، در این جشن که با همکاری روابط عمومی، دفتر امور زنان، اداره رفاه و مرکز مقاومت بسیج وزارت بهداشت برگزار می شود، برنامه زنده طنز رادیویی با حضور جمعی از هنرمندان صدا و سیما اجرا می شود.
بر اساس این گزارش برگزاری مسابقه و اهدای جوایز به برندگان از جمله برنامه های این جشن بزرگ است.
گفتنی است مرکز مقاومت بسیج وزارت بهداشت نیز به مناسبت اعیاد پیش رو  (ولادت حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) ) مسابقه کتابخوانی با اهدای جوایز ارزنده برگزار می کند.
بنا بر این گزارش مسابقه مربوط به خواهران کتاب فاطمه زهرا (س) بانوی برتر ترجمه علیرضا رجالی تهرانی و مسابقه مربوط به برادران کتاب جاذبه و دافعه علی(ع) نوشته شهید مطهری است.
این گزارش حاکیست به کلیه شرکت کنندگان در مسابقه مبلغ ۰۰۰/۱۰۰ ریال اهداء می شود. و به نفرات برگزیده اول تا چهاردهم سفر زیارتی مشهد مقدس بهمراه ۳ نفر از اعضای خانواده و به ۱۰% نفرات برگزیده دارای بالاترین نمرات مبلغ ۰۰۰/۵۰۰ ریال اهدا می شود. شرکت کنندگان می توانند برای ثبت نام و دریافت کتابهای مربوطه به واحد بسیج خواهران مراجعه کنند.
زمان مسابقه  ۹/۳/۹۱  و ساعت برگزاری مسابقه خواهران ۲۰/۹-۹ و زمان برگزاری مسابقه برادران  ۲۰/۱۰-۱۰ صبح در محل نمازخانه برادران در ستاد وزارت بهداشت خواهد بود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۹۰۹۳۳۴۸۰۱۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.