جشن شکوفه هادر مدارس ابتدایی رودان برگزار می شود

موسی خادمی پنج شنبه در گفت و گو با ایرناˈبا اشاره به اهمیت روز بازگشایی مدارس و خاطره اولین روز مدرسه برای دانش آموزان گفت: آموزش و پرورش تلاش می کند تادر آستانه سال تحصیلی جدید، جشن شکوفه ها را ۲۹ شهریور ماه در شکوه و عظمتی خاص برای کلاس اولی ها برگزار نماید.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشن شکوفه ها افزود:با برنامه ریزی های انجام شده علاوه بر برگزاری جشن شکوفه ها در تمام مدارس ابتدایی،آیین بزرگ و محوری جشن شکوفه ها در سالن پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) رودان با حضور دانش آموزان،فرهنگیان و مسوولان نیز برگزار می شود.

این مسوول از برنامه ریزی های لازم در خصوص بازگشایی مدارس و استقبال از دانش آموزان در سال تحصیلی جدید در شهرستان رودان خبر داد.

خادمی اظهار داشت:آموزش و پرورش با ایجاد شور و نشاط در شهر و فضاهای آموزشی، تزئین مدارس و برگزاری آیین بازگشایی مدارس با حضور مسوولان در اولین روز از ماه مهر؛ از ۱۸ هزار و ۵۲۳ دانش آموز در سال تحصیلی جدید استقبال می کند.

وی با اشاره به تعداد دانش آموزان مقطع ابتدایی در رودان خاطر نشان کرد : ۱۰ هزار و ۲۹۸دانش آموز مقطع ابتدایی در ۵۰۵ کلاس درس ، سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

رییس اداره آموزش و پرورش رودان با اشاره به نظام آموزشی جدید اضافه کرد: یک هزار و ۵۸۳ دانش آموز پایه ششم در ۷۶ کلاس و یک هزار و ۹۸۳ دانش آموز پایه اول ابتدایی در ۸۶ کلاس درس سال تحصیلی جدید را در این شهرستان آغاز خواهند کرد. ک/۳

۷۱۹۶/۶۶۸

انتهای پیام /*


www.irna.ir

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. Mero:

    That’s a subtle way of thnnkiig about it.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.