جلالی: شبهه وارد کردن زمینه ساز حوادث پیش و بعد از انتخابات می‌شود

۲۰م دیماه ،

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس تاکید کرد: شبهه وارد کردن به انتخابات می‌تواند زمینه ساز حوادث پیش و بعد از انتخابات باشد، انتخابات در ایران همواره آزاد برگزار شده است.

کاظم جلالی نماینده مردم شاهرود در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به بیانات روز قبل مقام معظم رهبری دربارهٔ انتخابات ۹۲ گفت: سخنان مقام معظم رهبری بسیار جامع و کامل بود که می تواند منشوری برای انتخابات آینده کشور باشد.

جلالی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که اهداف کسانی که بحث انتخابات آزاد را پیش می کشند، چیست؟ گفت: شبهه وارد کردن به انتخابات می تواند زمینه ساز حوادث پیش و بعد از انتخابات باشد، انتخابات در ایران همواره آزاد برگزار شده است.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس ادامه داد: نمونه برگزاری انتخابات آزاد در سال‌های ۷۶ و ۸۴ نمود پیدا کرد که برخلاف خواست مدیران اجرایی آن زمان کشور، رئیس جمهور انتخاب شد و برگزاری انتخابات به گونه ای بود که اشخاصی که در سیستم اجرایی نبودند رای آوردند.

وی با تاکید بر اینکه وارد کردن شبهات به انتخابات می‌تواند زمینه ساز اتفاقات قبل و بعد از انتخابات باشد، تاکید کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری اخطار دادند اگر از سر دلسوزی هم باشد می‌تواند به نفع دشمنان نظام باشد.

۲۷۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.