جلال ذکایی:مهم ترین خدمت به صنعت چاپ آشناکردن مخاطب با مساله «کیفیت» است

مدیرعامل شرکت «ترنج» معتقد است تا زمانی که مخاطب به کار معمولی و سطح پایین چاپی اکتفا کند، صنعت چاپ پیشرفت نخواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، جلال ذکایی مدیر کل سابق دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مهم ترین مساله کیفیت در چاپ را اعتقاد مصرف کننده دانست و گفت: به اعتقاد من ما باید کاری کنیم که انتظار و توقع مصرف کنندگان نهایی از کالای چاپی بالا رود و به این ترتیب چاپخانه داران ملزم به تولید با کیفیت شوند.
وی افزود: هر چه ما کمک کنیم  مردم، سفارش دهندگان، کارخانه ها و ناشران کار سطح پایین نخواهند و به کار بی کیفیت بسنده نکننده مهم ترین خدمت را برای ارتقای کیفیت انجام داده ایم.
به گفته وی مهم ترین اقدام در زمینه ارتقای کیفیت این است که سفارش دهندگان را با زوایای یک کار زیبا و با کیفیت چاپی آشنا کنیم تا توقع شان از صنعت چاپ بالا رود.
ذکایی تاکید کرد صنعت چاپ بر عرضه و تقاضا متکی است و تا زمانی که سفارش دهنده به یک کار معمولی اکتفا کند، هیج اتفاقی در جهت ارتقای کیفیت نخواهد افتاد حتی اگر ما تکنولوژی روز، متریال با کیفیت و آموزش را هم اندیشیده باشیم.
مدیرعامل شرکت «ترنج» با تاکید بر اهمیت آموزشی  در ارتقای صنعت چاپ، ادامه داد: مطمئنا تمام جوانب را باید لحاظ کرد اما به اعتقاد من تا زمانی که مخاطب با کیفیت آشنا نشود، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد چون او یک کار یا کیفیت و زیبا را از شما طلب نمی کند و متوجه تفاوت آن نیست.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.