جلد سوم “معارف دین” از آیت الله صافی گلپایگانی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب “معارف دین” اثر جدید آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی است که در قالب پرسش و پاسخ به تبیین معارف و هدایت‌های اهل بیت عصمت و طهارت (ع) پرداخته است.

لازم به ذکر است، دو جلد از این اثر، در سال‌های اخیر به زیور طبع آراسته شده است و هم‌اکنون جلد سوم آن در ۴۴۸ صفحه و ۱۴ فصل و پاسخ به ۳۶۷ سئوال، با قلم روان و شیوای این مرجع عالیقدر منتشر شده است.

بر اساس این گزارش، این کتاب دارای ۱۴ فصل با عناوین خداشناسی؛ عدل الهی؛ نبوّت امامت و مهدویت؛ جهان پس از مرگ؛ معارف قرآنی؛ معارف روایی؛ ادعیه و زیارات؛ مسائل اجتماعی اسلام؛ تربیت دینی؛ فلسفه احکام؛ ادیان، مذاهب و فرق و تاریخ است.

همچنین فصل آخر این کتاب در باب رؤیا، علوم غریبه، سحر و جادو است که آیت‌الله صافی در آن، سئوالاتی در مورد علم پیشگویی، تعبیر خواب از نظر اسلام، هیپنوتیزم، چشم زخم، راه‌های امان از جن، سحر و جادو و ابطال آن، و مراجعه به دعانویس و … را پاسخ داده است.

لازم به ذکر است، علاقمندان به تهیه آثار آیت الله صافی می توانند به غرفه آثار این مرجع تقلید در نمایشگاه بین‌المللی کتاب، سالن ناشران عمومی، راهروی ۲۷ مراجعه کنند.
 

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.