جلسه فدراسیونی‌ها با پلی‌افی‌ها/تکلیف نحوه اجرای پلی‌اف و فینال روشن می‌شود

۲۳ام بهمن ،

مسئولان سازمان لیگ برتر فدراسیون والیبال در نظر دارند با تشکیل جلسه‌ای با مربیان تیمها در خصوص اجرای مسابقات پلی‌اف تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است این جلسه با حضور سرمربیان چهار تیم راه یافته به مرحله پلی‌اف مسابقات لیگ برتر و اعضای شورای سازمان لیگ فدراسیون والیبال روز پنج‌شنبه ۲۶ بهمن امسال در محل فدراسیون برگزار شود.

اعضای سازمان لیگ فدراسیون در نظر دارند در این جلسه پیشنهاد دهند که مرحله پلی‌اف لیگ با یک هفته تأخیر از دوم اسفند ماه امسال آغاز شود.

در صورت تصویب و اجرای این پیشنهاد چهار تیم راه یلفته به مرحله حذفی پس از پایان دور برگشت لیگ یک هفته استراحت داشته و رقابت‌های پلی‌اف را طی ۲ هفته در روزهای چهارشنبه انجام خواهند داد و در صورتی که تعیین تیم برتر به بازی سوم کشانده شود این دیدار روز یکشنبه هفته بعد برگزار شود.

در صورتی که مسابقات پلی‌اف به این صورت ادامه پیدا کند این رقابت‌های لیگ برتر ۲۵ اسفند به کار خود پایان خواهد داد.

همچنین مسئولان سازمان لیگ فدراسیون والیبال در نظر دارند که به تیمهای راه یافته به پلی‌اف پیشنهاد دهند که دیدار‌های رده‌بندی و فینال طی ۲ روز ۲۳ و ۲۵ اسفند ماه به طور متمرکز در تهران برگزار شود و براین اساس از مجموع ۲ بازی برگزار شده تکلیف تیمهای اول تا چهارم لیگ برتر سال مشخص شود.

استدلال فدراسیونی‌ها از برگزاری ۲ دیدار فینال و رده‌بندی در این است که تماشاگران شهرستانی که برای دیدن بازیها به تهران سفر می‌کنند فقط یک شب برای تهیه محل اسکان اقدام کنند این احتمال می‌رود که فراهم کردن شرایط مناسب در صورت افزایش تعداد روزها کار بسیار سختی است./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.