جلسه مهرعلیزاده،جهانگیری و عارف برای اجماع

۰۷اردیبهشت،

عضو کابینه خاتمی در دولت اصلاحات با بیان اینکه بنده، جهانگیری و عارف دو نشست برای اجماع داشته‌ایم گفت: اشخاص موثر در جبهه اصلاح‌طلبان از بعضی اشتباهات قبل درس بگیرند.

به گزارش ممتازنیوز، محسن مهرعلیزاده عضو کابینه خاتمی در دولت اصلاح طلبان در گفت‌و‌گو با فارس، با اشاره به تلاش اصلاح‌طلبان برای اجماع در انتخابات ریاست جمهوری آینده، اظهار داشت: اصل محور رای آوری و میزان اعتماد مردم به نامزدها است که آقای خاتمی با مشورتی که داشته‌اند بنده، عارف و جهانگیری را با ضرایب جزئی و نزدیک به هم برای کاندیداتوری مناسب دانسته‌ است.

وی همچنین در پاسخ به این پرش که آیا شما با آقایان عارف و جهانگیری دیداری داشته‌اید یا خیر، گفت: هر سه ما تاکنون دو جلسه مشترک داشته‌ایم اما جلسات دو نفره هم چندین بار داشته‌ایم.

این کاندیدای احتمالی یازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری، اضافه کرد: بنده و آقایان عارف و جهانگیری جلسه‌ای نیز با خاتمی داشته‌ایم و بنا داریم در صورت مشخص شدن حضور یا عدم حضور خاتمی در انتخابات مجدداً هر سه نفر ما جلسات مشترکی با آقای خاتمی صورت دهیم.

مهر‌علیزاده با تاکید بر اینکه کاندیدا در جامعه باید شناخته شده باشند، افزود: نامزدها باید قدرت تصمیم‌گیری، توانایی و سابقه اجرایی و کار کردن با سایر قوا را در خود ببینند.

وی در ادامه خطاب به بعضی اصلاح‌طلبان گفت: اشخاص موثر در جبهه اصلاح طلبان نباید فراموش کنند که هرچه دارند از مردم دارند و این رای مردم است که بر اشخاص مقبولیت می‌بخشد بنابراین از بعضی اشتباهات قبل درس بگیرند.

عضو کابینه خاتمی در دولت اصلاحات، همچنین اضافه کرد: هرگاه انحصارطلبی و تندروی بر جریان دوم خرداد سایه انداخت اصلاح‌طلبان از همان ناحیه ضربه خوردند بنابراین اعتدال و دوری از غرور رمز موفقیت است.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.