جلسه کمیته انضباطی رضا حقیقی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس برای جدایی از این تیم اصرار عجیبی دارد.

جلسه رسیدگی به شکایت رضا حقیقی، هافبک پرسپولیس از این تیم در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با حضور این بازیکن، مدیربرنامه‌هایش، نماینده حقوقی باشگاه پرسپولیس و مسئولان کمیته انضباطی برگزار شد.
در این جلسه حقیقی با ارائه یک برگه اعلام کرد که بعد از جدایی رویانیان از پرسپولیس بازیکن آزاد محسوب می‌شود و قصد جدایی از این تیم را دارد. نماینده باشگاه پرسپولیس پس از شنیدن صحبت‌های این بازیکن اعلام کرد که حقیقی نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود و باید در ۳ بازی آینده سرخپوشان حضور داشته باشد.
زمانی که در جلسه صدای طرفین کمی بالاتر رفت حسن‌زاده که در اتاق دیگری حضور داشت وارد جلسه شد تا متوجه شود که قضیه از چه قرار است. با حضور حسن‌زاده، حقیقی و مدیربرنامه‌هایش اعلام می‌کنند که با رفتن رویانیان این بازیکن، بازیکن آزاد است و می‌خواهد به اروپا برود. حسن‌زاده که از این موضوع ناراحت بوده اعلام می‌کند که چرا قبل از حضور در کمیته انضباطی قرارداد حقیقی با تیم اروپایی منعقد نشده و اصرار به این است که رضایتنامه‌اش صادر شود.
بعد از چند دقیقه بحث و گفت‌وگو حقیقی اصرار می‌کند که مدرکی دال بر آزاد بودن او صادر شود و پس از آن به صورت «معرفتی» ۳ بازی را برای پرسپولیس انجام دهد.
پس از این صحبت‌ها نماینده باشگاه پرسپولیس اعلام می‌کند که علی پروین گفته به هیچ عنوان رضایت‌نامه حقیقی صادر نشود و این اتفاق در پایان فصل رخ دهد. این در شرایطی است که رضا حقیقی با پرسپولیس قراردادی ۲٫۵ ساله دارد و گفته می‌شود مبلغ قراردادش بیش از یک میلیارد تومان است.
در این شرایط و با توجه به اتفاقاتی که رخ داده باید دید که آیا هافبک شماره ۹ پرسپولیس حاضر می‌شود در ۳ بازی آینده برای این تیم به میدان برود یا خیر؟ منبع:شهر حبر


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.