جلیلی: تمکین به آرای مردم واجب است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، سعید جلیلی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری دقایقی پیش به همراهی جمعی از حامیان و اعضای ستاد انتخاباتی خود با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در شهر ری آرای خود را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمکین به آرای مردم و نظرات عمومی در انتخابات امروز بر همه واجب است و تمام کاندیداها و هوادارانشان باید بعد از اعلام نتایج انتخابات از خواست مردم تبعیت کنند.

وی تاکید کرد: ملت ایران همواره در میدان هستند؛ هر چه مردم انتخاب کنند، درست است و نام هر فردی که از صندوق‌های اخذ رای بیرون آید، همه باید بپذیرد و به وی احترام بگذارند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه فرد منتخب ملت ایران باید مورد احترام همه افراد و گروه‌‏ها باشد، گفت: مردم امروز رئیس جمهور کشور را مشخص می‏ کنند و از این پس، باید همه کمک کنند که این فرد بتواند کشور را به اقتدار برساند و به خوبی به مردم خدمت کند.

جلیلی ادامه داد: هواداران نامزدهای انتخاباتی نیز باید قانون‏مدار باشند و به رأی عمومی تمکین کنند؛ از همه هواداران می‏‌خواهیم که فقط حماسه سیاسی را مد نظر داشته باشند و در انتخابات با شکوه و صلابت حضور یابند.

نوشته جلیلی: تمکین به آرای مردم واجب است اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.