جمال شورجه: اسرائیل توان مقابله با ایران را ندارد/ حقانیت مردم غزه با فیلم هایی چون “۳۳ روز” آشکار می شود

۰۲م آذر ،

واکنش جامعه هنری به مقاومت مردم غزه و شکست رژیم صهیونیستی؛

حقانیت و مظلومیت مردم غزه و همچنین هویت پوشالی رژیم صهیونیستی با ساخت فیلم هایی همچون “۳۳ روز” نمایان خواهد شد.

جمال شورجه، کارگردان، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی در این ۱۰ روز علی رغم شعارهای انسان دوستانه با اقدامات خصمانه  خوی حیوانی خود را به همگان نشان داد و همچنین دفاع برخی از کشورهایی چون آمریکا، فرانسه و انگلیس از حملات اسرائیل نیز همگان را شگفت زده کرده است.

وی ادمه داد: حملات گسترده بر نوار غزه، سیاست های دو گانه رژیم صهیونیستی و چهره ی حقیقی آن ها را برای همه ی دنیا بر ملا کرد که با ادعای شعار دوستانه خواهان خق حیات برای هیچ کس نیستند.

شورجه ضمن اشاره به متمایز بودن قوم یهود از رژیم صهیونیستی افزود: قوم یهود با وجود جمعیت ۱۴ میلیون نفر، نوکرهای بی جیره و مباجیب بسیاری دارد این فرقه ی انحرافی قوم یهود از دین پیامبر خود برای انجام برخی کارهای خود از جمله آدم کشی و ایجاد افکار و عقاید وحشیانه سوء استفاده کرده است.

وی عنوان کرد: حملات اسرائیل در برخی از تحلیل ها نشان از محک زدن کشورهای خاورمیانه از جمله ایران است که با اعلام آتش بس با نواز غزه به طور حتم توان مقابله با هیچ کشوری را ندارد.

شورجه ادامه داد: مقاومت مردم فلسطین در مقابل حملات، رژیم صهیونیستی را ناچار به اعلام آتش بش کرد و این نشان از عدم توان اسرائیل در مقابل مردم غزه است چه برسد که خواهان حمله به ایران باشد.

وی در خصوص رسالت جامعه هنری در مقابل این اقدمات، اظهار داشت: جامعه ی هنری ما با حمایت و سرمایه گذاری بر روی فیلم هایی همچون ۳۳ روز نسبت به این حملات عکس العمل نشان دهد و حقانیت و مظلومیت مردم غزه را به همگان نمایان کنند.

شورجه تاکید کرد: با استقبال و ساخت این نوع فیلم ها هویت پوشالی رژیم صهیونیستی را نشان خواهیم داد و حرکات کورکورانه ی آنها را برملا می کنیم.

وی در پایان صحبت هایش خاطرنشان کرد: خود من نیز در مقابل این اتفاقات پروژه ای را آغاز خواهم کرد و همچنین در حال حاضر به عنوان حامی یک پروژه با این موضوع و ماهیت برای مقابله با اقدامات و حملات رژیم صهیونیستی همکاری دارم./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.