جمال شورجه: تحریم جشنواره جایزه اسکار را حمایت می کنیم

به گزارش ایرنا، ˈجمال شورجهˈ شامگاه چهارشنبه در نشست بازتعریف سینمای دفاع مقدس در حاشیه برگزاری دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در کرمان، افزود: با وجود تلاش های آمریکا برای نابودی انقلاب اسلامی ایران، در سال های گذشته نیز الزامی برای شرکت در اسکار وجود نداشت.

وی در ادامه با تاکید بر این مطلب که در فیلم های دفاع مقدس باید به فضای موجود در جبهه ها توجه ویژه ای شود، عنوان کرد: در ساخت فیلم های دفاع مقدس اصل بر انتقال فرهنگ به نسل جدید و نسلی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده است، می باشد.

این هنرمند تاکید کرد: در فرهنگ دفاع مقدس هر چه به داشته ها، باورها و واقعیات جنگ نزدیک تر شویم، فیلم دفاع مقدس اصیل تر خواهد شد.

شورجه، بر تعیین متولی جدی برای سینمای دفاع مقدس تاکید کرد و اظهار داشت: متولی سینمای دفاع مقدس باید دارای ویژگی های بارزی باشد که از جمله آن، باید توانمند به لحاظ ظرفیت های مورد نیاز سینمای دفاع مقدس باشد و جنگ را بشناسد.

وی توجه به نیازهای مخاطب، اختصاص بودجه جداگانه برای سینمای دفاع مقدس و ایجاد امکانات مورد نیاز برای تولیدات تصویری دفاع مقدس مورد تاکید است.

این کارگردان مطرح کشوری تاکید کرد: در زمان کنونی که دشمنان برای انقلاب اسلامی ایران دندان تیز کرده اند، باید از ظرفیت های دفاع مقدس هر چه بیشتر استفاده کرد.ک/۲

۷۴۴۰/۲۶۲۴

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.