جمعیت هلال‌احمر نیروی تازه استخدام می‌کند

۱۱م آذر ،

Multimedia_pics_1390_2_Social_324-1.jpg

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر گفت: سال ۹۰، سال گام‌های بزرگ در زمینه خرید تجهیزات و سخت‌افزار برای هلال‌احمر بود.

به گزارش خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کهگیلویه و بویراحمد، امیرحسین آزادی‌وفا در جلسه تودیع و معارفه مدیران عامل تازه و قدیم جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: امدادگری کاری سخت و دشوار است و امدادگران همواره در معرض خطر به سر می‌برند اما کار آنان کاری الهی است و لباس امدادگری لباس خدمتگذاری به خلق خداست.

وی اظهارکرد: در سال ۹۰ چهار فروند بالگرد وارد عرصه امدادرسانی هلال‌احمر کشور شده است. سال قبل تمام قراردادهای جمعیت هلال‌احمر بسته شد و از لحاظ تجهیزات و سخت‌افزار در سال ۹۰ جمعیت هلال‌احمر در سراسر کشور گام‌های بلندی براشت.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر گفت: یکی از دغدغه‌های هلال‌احمر، آیین‌نامه استخدامی است که هم‌اکنون در حال تدوین است و تلاش می‌کنیم که این آیین‌نامه را حداکثر تا پایان امسال ابلاغ کنیم.

آزادی‌وفا عنوان‌کرد: آزمون استخدامی جمعیت تا اواخر مهرماه و اواسط آبان‌ماه برگزار می‌شود و حدود ۲۵۰ تن در مرحله اول از طریق این آزمون برای امور اداری و ستادی جذب خواهند شد و ۳۰۰ تن نیز در مرحله دوم جذب می‌شوند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.