جمعی از حافظان نوجوان قرآنی ارتش تجلیل شدند

فروردین ۱۴۰۳

با حضور حجت‌الاسلام آل‌هاشم و معاون وزیر ارشاد

جمعی از فرزندان کارکنان ارتش که حافظ قرآن می باشند، در حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تجلیل شدند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی ممتاز نیوز، صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حمید محمدی، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، جمعی از فرزندان کارکنان ارتش که حافظ قرآن بودند، تجلیل شدند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های قرآنی انجام گرفته توسط این سازمان در سطوح مختلف آجا، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران نه تنها در داخل بلکه در سطح بین‌المللی و در بین ارتش کشورهای اسلامی، دارای جایگاه بالا و ممتاز قرآنی است.

وی سپس به توسعه فعالیت‌های قرآنی در ارتش اشاره و تصریح کرد: هدف سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از توسعه فعالیت‌های قرآنی، ترویج فرهنگ قرآنی در بین کارکنان و خانواده‌های آنان است که امروز به لطف خدا شاهد وجود دَه‌ها حافظ نوجوانان در بین خانواده‌های کارکنان ارتش هستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه از برپایی هفت هزار محفل انس با قران کریم در سطح یگان‌های مختلف ارتش در سراسر کشور به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: به مناسبت این ایام، بیش از۸۰۰ نفر از مبلغان دینی حوزه علمیه قم به همراه مبلغین شاغل در ارتش به منظور تشکیل محافل قرآنی، سخنرانی مذهبی و مراسم ویژه معنوی به یگان‌های مختلف به خصوص مناطق مرزی اعزام ‌‌شده‌اند تا آموزه‌های دینی و اسلامی را به کارکنان به ویژه نسل جوان یادآوری کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم جمعی از نوجوانان حافظ قرآن ارتش تجلیل شدند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.