جمع‌آوری ۱۰۰هزار اثر دربارهٔ شهدای جنگ تحمیلی

۰۷م آذر ،

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از جمع‌آوری ۱۰۰هزار اثر دربارهٔ شهدای دفاع مقدس خبر داد و گفت: سازمان حفظ و نشر آثار دفاع مقدس به دنبال زنده نگه داشتن یاد و خاطرات رزمندگان است.

سردار حق‌طلب در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه سازمان حفظ آثار و نشر دفاع مقدس با دو عمل عمده به دنبال زنده نگه داشتن ارزش‌های رزمندگان است اظهار داشت: حفظ آثار رزمندگان به معنای زنده نگه داشتن تمام خاطراتی است که در میان آن‌ها بوده و ما تاکنون  ۱۰۰هزار برگ وصیت‌نامه، خاطره و دست‌نوشته از شهدای هشت سال دفاع مقدس را جمع‌آوری کرده‌ایم.

وی ادامه داد: جمع‌آوری این آثار به این دلیل صورت گرفته که آثار رزمندگان از گزند و حوادث به دور باشد تا به عنوان منبعی برای آیندگان، مورد استفاده قرار گیرد.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، تلاش‌های این سازمان را در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطرات رزمندگان دانست و افزود: کتاب می‌تواند ابزاری مناسب برای حفظ آثار رزمندگان باشد.

سردار حق‌طلب با بیان اینکه کتاب بهترین و مفیدترین وسیله برای حفظ آثار رزمندگان دفاع مقدس محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، از مؤلفان و ناشران دفاع مقدس حمایت می‌کند تا در راستای انتشار یافتن کتاب‌هایی با محتوای مناسب گام بردارند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.