جمع‌آوری طومار برای هاشمی در مجلس

۲۱اردیبهشت،

روزگارنو: محمدرضا تابش در حال جمع آوری امضا برای نامه تشکر از هاشمی به سبب کاندیداتوری است.

به گزارش خبرنگار فارس، محمدرضا تابش نماینده اردکان و خواهرزاده خاتمی در حال جمع آور امضا برای نامه تشکر از  هاشمی رفسنجانی به سبب کاندیداتوری در انتخابات است.

گفتنی است تابش در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اقدام به جمع‌آوری امضا برای نامه خود به هاشمی کرده است.  

حجت‌الاسلام محمد باقری نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی فارس با تائید این خبر گفت: در این نامه از حضور آقای هاشمی در انتخابات تقدیر شده است.

اعتراض یک نماینده به جمع‌آوری طومار در مجلس در حمایت از هاشمی رفسنجانی

نماینده‌ی مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری نسبت به اقدام جمعی از نمایندگان برای جمع آوری امضاء در حمایت از کاندیداتوری یکی از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، کمال علیپور در تذکری با اشاره به ثبت نام ۶۸۰ نفر در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: این کار درستی نیست که هر کسی برای هر کدام از این ۶۸۰ نفر طومار به دست بگیرد و امضاء جمع کند، زیرا ما مهمترین موضوع کشور که قانون بودجه است را بررسی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: این درست نیست که امضاء بگیریم که از کاندیداتوری فلان شخص خوشحالیم.

وی از هیات رئیسه خواست تا نسبت به این موضوع توجه بیشتری صورت دهد.

کمال علی‌پور همچنین به خبرنگار پارلمانی ایسنا گفت که جمعی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس در حال جمع آوری امضاء و طوماری برای حمایت از هاشمی رفسنجانی می باشند.

پیش از این نیز کریمی قدوسی نماینده اصولگرای مجلس طوماری را علیه بعضی اظهارات اخیر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی جمع آوری کرده بود که امروز و پس از ثبت نام وی در انتخابات آن را رسانه‌ای کرد.


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.