جمع‌آوری یک میلیارد ریال قطعات یدکی تقلبی از سطح بازار

۳۰م دیماه ،

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) به منظور عرضه قطعات و خدمات مطلوب و مقابله با قطعات جعلی و تقلبی، بازرسی ویژه و نظارت نامحسوس بر نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز را با جدیت بیشتر نسبت به قبل ادامه می دهد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، علی نمکین مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ( ایساکو ) با بیان مطلب بالا گفت: بیش از دو سال است که با اقدامات ویژه، ضمن بررسی نحوه ارایه خدمات و قطعات در نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز ایساکو، قطعات فرعی و تقلبی کشف و بررسی می گردد.

وی با اشاره به کسب مقام اول خدمات پس از فروش توسط ایساکو برای سومین سال متوالی در سال قبل، تامین قطعات استاندارد و با کیفیت و ارائه بهترین خدمات را اولین هدف ایساکو عنوان کرد.

او اظهار کرد: به سبب گستردگی شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و آگاهی جاعلان از اعتماد مشتریان به برند ایساکو، جعل برند و مشابه‌سازی بعضی قطعات و بسته‌بندی بسیاری از محصولات موجود در بازار، متداول شده و ایساکو به عنوان مدعی کنترل و نظارت،‌با همراهی مراجع قضایی، سازمات تعزیرات حکومتی و واحد بازرسی وزارت صنعت، سودجویان را شناسایی و تحویل مراجع قانونی داده است.

مدیر عامل ایساکو گفت: از ابتدای سال جاری ۱۶ پرونده جعل، تقلب و مشابه‌سازی قطعات ایساکو و بسته‌بندی داشته‌ایم که سه مورد آن به دستگیری جاعلین و چهار مورد نیز به پلمپ مکان ساخت، توزیع و فروش این اقلام منجر و بالغ بر یک میلیارد ریال از این اقلام از سطح بازار کشف و جمع‌آوری شده است.

وی افزود: شرکت ایساکو با کسانی که با فروش اجناس تقلبی مانند لنت ترمز، تسمه تایم و سایر اقلام مصرفی که جان و مال مردم را به بازی می‌گیرند و اعتبار و خوش ‌نامی شرکت را زیر سوال می‌برند، از طریق مراجع قضایی برخورد قاطع خواهد داشت.

نمکین از شرکت در نمایشگاه‌های مختلف برای آشنایی دارندگان محصولات ایران ‌خودرو با قطعات اصلی و هولوگرام و بسته‌بندی ایساکو خبر داد و گفت: شرکت در همایش‌هایی چون “همایش ضمانت کیفیت و اصالت کالا” و اجرایی شدن سامانه هوشمند شناسایی قطعات اصلی در نیمه دوم سال ۹۲، در جهت مبارزه با قطعات غیر اصلی صورت می گیرد.

مدیر عامل ایساکو از مشتریان خواست قطعات و خدمات مورد نیاز خود را از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز ایساکو و با دقت به هولوگرام و بسته‌بندی در قبال دریافت فاکتور دریافت کنند و در صورت بروز هر نوع مشکل با نمایندگان یا فروشندگان مجاز، به شماره تماس ۰۹۶۴۴۰، یا بخش ثبت شکایات در پایگاه اینترنتی ایساکو به آدرس www.isaco.ir مراجعه و طرح موضوع کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.