جمع آوری درختان خشک در منطقه ۴

رییس اداره فضای سبز منطقه ۴ گفت: در راستای یک طرح فوریتی بیش از ۷ هزار تنه و کنده خشک درختان از سطح معابر منطقه حذف و جمع آوری شدند.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی برخورداری ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور حذف نازیبایی های بصری شهر، اداره فضای سبز منطقه اقدام به حذف تمام کنده های درختان خشک از سطح معابر کرد.

رییس اداره فضای سبز منطقه ۴ ادامه داد: این دستگاه با تیغه هایی که بر روی صفحه دوار به چرخش در می آید کنده های موجود را در معابر، بوستان ها و جنگل ها باقی مانده که موجب بالابردن خطر آتش سوزی، باعث ایجاد منظر نامطلوب، ایجاد مشکل در تردد عابرین و محلی برای سکونت و تولید مثل حیوانات موذی شده بودند تا عمق ۳۰ سانتی متری خاک، خرد و پودر می کند.

برخورداری تصریح کرد: این فعالیت از خرداد ماه سال ۱۳۹۰، آغاز شده و تاکنون ۷هزار و ۳۴۸ کنده در تمام نواحی و ۲ هزار و ۳۳۱ کنده در جنگل لویزان منطقه جمع آوری و نهال جدید جایگزین آنها شد.

*رفع مشکلات بوستان های پلیس و ارکیده

محمدرضادولت رییس اداره بازرسی شهرداری منطقه ۴ به همراه رحمت قائم مقام سازمان بازرسی شهرداری تهران در بازدید ۴ ساعته از بوستان های پلیس و ارکیده، ضمن بررسی میدانی موضوعات و مشکلات تجهیزات و المان های پارکی، بر رفع فوری مشکلات عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری بوستان ها تأکید کرد.

شایان ذکر است: بازدید میدانی از سطح منطقه از مهمترین برنامه های اداره بازرسی است که در طول هفته پایه ریزی و اجرا می شود/ام


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.