جمع آوری زباله ها روزانه و نخاله های شهری هرهفته در اسلامشهر

۲۹م اسفند ،

یکی ازخوانندگان خبرآنلاین نوشته بود:«سلام چرا شهردارى اسلامشهر فکرى به حال آبادانى زمین بزرگ و بیابانى واقع در انتهاى مهدیه ، شهرک احمدیه- فیضیه نمى کند؟ این زمین از قبل از انقلاب تا الان به صورت بیابان رها شده و پر از زباله است و به آشغالدونى اهالى تبدیل شده است . تقاضاى رسیدگى داریم .»
حسن وثوق معاون خدمات شهری منطقه ۲ شهرداری اسلامشهر درپاسخ به این خواننده گفت:« البته مالک حقیقی این زمین درحال پیگیری برای گرفتن مجوز ساخت و سازدراین زمین است. متاسفانه بعضی ازشهروندان  ازاین شرایط سوء استفاده می کنند و این زمین بایر را به زباله دانی تبدیل می کنند. البته این مالک به تازگی با شهرداری به توافق هایی دست پیدا کرده اند. به همین سبب به زودی زمین مورد اشاره از این حالت بایرخارج خواهد شد.»
وی دربارهٔ وضعیت فعلی این زمین بایر نیز گفت:«البته درانتهای این زمین شهرداری اقدام به ساخت یک بوستان کرده است از این رو آینده این زمین کاملاً تغییرخواهد کرد. به همین سبب برای این زمین ها یک کانال تازه هم احداث شده است. ازسوی دیگر شهرداری هرهفته نسبت به جمع آوری نخاله های ساختمانی دراین محله اقدام می کند. حتی درمواردی هفته ای دوباراین نخاله های را جمع آوری می کند. البته زباله های منازلی را که بعضی از اشخاص بی ملاحظه در این بیابان رها می کنند را نیز هر روز جمع آوری می کنیم تا به این ترتیب بوی بد آن اهالی محل را آزرده خاطر و ظاهر شهر را نیز زشت نکند.» 
۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.