جمع بندی نهایی جبهه جوانان ایران امروز برای انتخابات ریاست جمهوری

قائم مقام دبیر کل جبهه جوانان امروز عنوان کرد

قائم مقام دبیر کل جبهه جوانان امروز گفت: این جبهه برای انتخابات آتی ریاست جمهوری به جمع بندی رسیده است.

صادق اکبری قائم مقام دبیر کل جبهه جوانان امروز و عضو حزب اعتماد ملی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه مراحل تشکیل حزب جوانان ایران امروز تکمیل شده است، گفت: حزب جوانان ایران امروز بزودی جهت اخذ مجوز فعالیت به وزارت کشور معرفی خواهد شد.

وی افزود: پیش نویس اساسنامه حزب تنظیم و درحال بحث و بررسی بوده و احتمالا تا هفته آینده کلیات آن به تصویب خواهد رسید.

اکبری اظهار داشت: با حضور اعضایی با گرایش ها و تفکرات معتدل و مستقل در صدد تشکیل شورای مرکزی منسجم، کارآمد و به دور از حساسیت و تنش های سیاسی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه همزمان در حال بررسی شرایط و ظرفیت های موجود در استان ها و شهرستان ها هستیم، تصریح کرد: بلافاصله پس از شکل گیری شورای مرکزی، شوراهای استان ها و شهرستان ها نیز تشکیل و شروع به فعالیت می نمایند.

قائم مقام دبیر کل جبهه جوانان امروز پیرامون برنامه های این جبهه  برای انتخابات آتی ریاست جمهوری خاطرنشان شد: طی جلساتی که جبهه جوانان ایران امروز در هفته های اخیر داشته است، روی گزینه هایی که از سوی دو طیف اصلاح طلبان و اصول گرایان و جبهه جوانان ایران امروز مطرح شده‌اند بحث و بررسی و تبادل نظر صورت گرفته و به جمع بندی‌هایی رسیده ایم  که از بین گزینه های منتخب می توان به مجید گروسی دبیر کل جبهه جوانان ایران امروز اشاره نمود .

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: در انتخابات آتی ریاست جمهوری نیز مانند انتخابات مجلس نهم، شاهد حضور پرشور و تاثیر گذار جبهه جوانان ایران امروز خواهیم بود.

لازم به ذکر است چندی پیش محمد علی پورموسوی مدیرکل سیاسی وزارت کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران به برخی اسامی احزاب تازه تاسیس اشاره کرده بود که در این میان نامی از جبهه جوانان ایران امروز مشاهده نمی‌شد.

انتهای پیام/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.