جنبش «وال استریت»انیمیشن شد

به گزارش روابط عمومی پویانما، مرکزصباانیمیشنی باموضوع جنبش “وال‌استریت” را به منظور آشنایی کودکان با نظام سرمایه داری تولید کرد.
فرنوش عابدی،کارگردان انیمیشن وال استریت در این باره گفت: این اثر قدم اول برای آشنایی مخاطب کودک باجنبش سرمایه‌داری است که به تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا ساخته شده ودرجشنواره فیلم کوتاه نیز به نمایش در‌آمد.
وی درباره فضای کلی این اثرگفت: انیمیشن ۸ دقیقه ای «والاستریت» باتکنیک کات اوتو برای معرفی جنبش ضدسرمایه‌داری به مخاطب کودک است تا ضمن آشنایی مخاطب کودک با این مضمون تا درآینده بتوان باکارهای بیشتر این جنبش را به کودکان معرفی کرد.
وی به داستانِ این انیمیشن اشاره کرد و توضیح داد: «دراین انیمیشن‌ ابتدا مردی به تصویرکشیده می‌شود که تصمیم گرفته با ساز دهنی خود یک ملودی بنوازد اماموفق نمی‌شود. سپس باعصبانیت ساز دهنی خود را ازپنجره به بیرون می‌اندازد. بیرون ازخانه، کودکی با همان ساز دهنی همان ملودی رابه خوبی می‌نوازد. مرد عصبانی ساز دهنی را ازپسرک پس می‌گیرد…»
عابدی با یادآوری اینکه این انیمیشن برای گروه سنی خاصی ساخته نشده ومخاطب عام دارد،تاکید کرد: «این انیمیشن ۸ دقیقه‌ ای می‌خواهد این مرد خودخواه را باجنبش سرمایه داری مقایسه کند وازآن این نتیجه را بگیردکه هرچقدرفضامحدودترشود بازهم فرصت برای شکوفایی استعدادها به وجودمی‌آید».
عابدی گفت:«دراین انیمیشن قرار است مخاطب ازطریق مضمون آن به جنبش وال‌استریت پی ببرد و کودک با نام وال‌استریت وجنبش سرمایه‌داری ازطریق کاری که این مرد انجام می‌دهد آشناشود».
عوامل تولید این انیمیشن عبارت است از: نویسنده: محمدرضاعابدی، کارگردان: فرنوش عابدی،انیماتور: مهران کیانی، طراح مدل: مریم صلح‌کننده،موسیقی: سروش عابدی- آریا یکتا‌خواه،‌تدوین: پوریاخلیلی،رنگ: مهرنوش روحانی، ریگ:مهردادحسینی.

۳۰۱۳۰۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.