جنگ ایران و اسرائیل

پایگاه «المانیتور» در گزارشی به بررسی نگرانی رژیم صهیونیستی از بروز جنگ با ایران پس از اقدام تروریستی آمریکا در ترور سردار «قاسم سلیمانی» پرداخت.

ادعای مقام اسرائیلی درباره جنگ با ایران:

جنگ با ایران تنها یک ماه طول می کشد!

وزیر سابق دفاع داخلی رژیم صهیونیستی، طی سخنانی مدعی شده در صورت حمله این رژیم به تأسیسات هسته ای ایران، جنگ درگرفته میان ایران و رژیم صهیونیستی تنها حدود یک ماه طول خواهد کشید و میزان تلفات آن ۵۰۰ نفر خواهد بود.

وزیر سابق دفاع داخلی رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای با روزنامه «معاریو» اظهار داشته: در صورت وقوع درگیری، صدها موشک از سوی ایران به سوی اسرائیل پرتاب خواهد شد و حدود ۵۰۰ نفر بر اثر آن کشته می شوند. با این حال، او مدعی شده: «تخمین های ما بر مبنای جنگی کمتر از ۳۰ روزه در جبهه های مختلف است».

این اظهارات در حالی از سوی ویلنای مطرح می شود که طی هفته های اخیر، شمار زیادی از مقامات امنیتی بلندپایه و همچنین بسیاری از مقامات سابق رژیم صهیونیستی ضمن هشدار نسبت به عواقب بسیار وخیم جنگ با ایران، نسبت به انجام چنین اقدامی هشدار داده اند.

در روزهای گذشته مقام‌های آمریکایی اذعان کرده‌اند که تل‌آویو از طرح واشنگتن برای ترور سردار سلیمانی مطلع بوده است. گزارش‌هایی نیز مبنی بر کمک اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به آمریکا در جریان این ترور وجود دارد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.