جهانگیری درگذشت آیت‌الله طاهری خرّم‌آبادی را تسلیت گفت

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت حضرت آیت‌الله سیدحسن طاهری خرّم‌آبادی را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، بیت شریف ایشان و به ویژه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجتبی طاهری خرم‌آبادی نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری تسلیت گفت.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت حضرت آیت‌الله سیدحسن طاهری خرّم‌آبادی را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، بیت شریف ایشان و به ویژه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجتبی طاهری خرم‌آبادی نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری تسلیت گفت.
 

متن پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور بدین شرح است:
 
انا لله و انا الیه راجعون
 
درگذشت فقیه وارسته و مجاهد فی سبیل الله حضرت آیت‌الله سیدحسن طاهری خرّم‌آبادی از نمایندگان پرتلاش مجلس خبرگان رهبری سبب تأسف و تأثر گردید.
 
این عالم ربّانی در طول حیات خویش منشاء خدمات مؤثری در عرصه‌ های فکری و سیاسی و جهادی برای نظام اسلامی بود و در مسیر تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ترویج دین لحظه ای از پای ننشست.
 
اینجانب فقدان این فقیه وارسته و مجاهد که عمر بابرکت خود را در راه مبارزه با طاغوت و مجاهدت در نشر معارف و احکام اسلام سپری کرد را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، بیت شریف ایشان و به ویژه حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدمجتبی طاهری خرم‌آبادی نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن فقید سعید غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.
 
اسحاق جهانگیری
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.