جواد لاریجانی: افزایش یک شبه قیمت دارو و ارز مشکوک است/فتنه ۸۸ کودتایی تمام عیار بود/۱/

۷ م دیماه ،

به گزارش خبرآنلاین، معاون حقوق بشر قوه قضائیه که پنجشنبه شب در گفت و گوی ویژه خبری شبکه دوم سیما حضور یافته بود با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ کودتایی تمام عیار و علیه جمهوری اسلامی بود،تجربه ملت ایران در سه دهه اخیر را یادآور شد و گفت: این حق باید برای ملت ها باشد که تجربه سیاسی مدنی خودشان را داشته باشند ولی غرب با این مساله مشکل دارد.
وی با اشاره به اینکه رقابت آمریکا با روسیه و چین «سلطه ای» است اما با ایران به گونه ای دیگر است اظهارداشت: ما می گوییم دنیا نباید تحت سلطه دنیای سکولار غرب قرار بگیرد.
جوادلاریجانی افزود: تجربه جمهوری اسلامی نظامی غیر مشروع را به مستقل ترین، اصلی ترن و پیشرفته ترین نظام مدنی و اجتماعی تبدیل کرد که این برای غرب خطرناک است.
وی موفقیت های جمهوری اسلامی ایران را چراغ راه کشورهای اسلامی عنوان کرد و گفت بیداری اسلامی این تجربه را با خود دارد که مردم مصر با این پرسش مواجهند که اگر ایران توانست با اسلام به موفقیت برسد ما هم می توانیم. حتی از روسای منطقه به مصر رفتند و گفتند که سکولار باشید اما جواب مردم مصر این بود که دیدید.
لاریجانی با بیان اینکه غرب نسبت به تجربه ایران در کابوس است افزود: هرچه موفق تر شویم میزان خصومت غرب با ما بیشتر می گردد.
وی با تاکید بر اینکه زنجیره فتنه ها هرگز متوقف نخواهد شد اظهارداشت: باید تخاصم معنادار و محتوایی علیه ما مدیریت شود. ۹ دی پایه ای برای آینده است.
/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.