جوانه نمی‌تواند وارد لیگ برتر تکواندو شود

با بیان این مطلب اظهار داشت: قرعه کشی رقابت های لیگ برتر انجام نشد زیرا باید سایت سازمان لیگ را برای ثبت نام تیم استیل البرز به جای گاز فجر بم آماده می‌کردیم، اگر مراحل ثبت نام این تیم به خوبی و با سرعت انجام شود به طور حتم قرعه کشی را هرچه سریعتر انجام خواهیم داد.

وی افزود: در نظر داریم مرحله قرعه کشی لیگ برتر و اعلام برنامه مسابقات و زمان دقیق آغاز رقابت های لیگ برتر را چهارشنبه ۲۶ مهر انجام دهیم اما هنوز این امر قطعی نشده است.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو گفت: تیم استیل البرز که جایگزین تیم گاز فجرجم شده مبلغ ورود به لیگ را پرداخت کرده و با دریافت کد بانک اطلاعاتی، طی امروز – فردا مراحل ثبت نام قرار دادهای این تیم با تلاش سازمان لیگ انجام می‌شود، سازمان لیگ اقدامات لازم برای ورود تیم به سایت را انجام می‌دهد.

کرمی تصریح کرد: با توجه به اینکه زمان ثبت نام تیم ها در لیگ برتر مدت ها است که به پایان رسیده است، بنابراین تیم جوانه درصورت تمایل برای ورود به لیگ برتر اجازه این کار را نخواهد داشت و نمی‌توانیم سیستم سایت را مختل کنیم، در صورتی که تیم استیل البرز جایگزین تیم گاز فجر جم شده و با همان ترکیب مراحل ثبت نام انجام می‌شود./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.