جگوار به دنبال ارائه بیشتر مدل‌های ویژه

جگوار اکنون در حال جشن گرفتن موفقیت خود با مدل XJ Ultimate Edition است و در ان طرف نیز پکیج XF Speed به خوبی در حال فروش در چین و مسکو است .

پایگاه اطلاع رسانی خودروسازی:خودروساز انگلیسی جگوار به تازگی اقدام به عرضه مدل‌های ویژه  XFR در نمایشگاه خودرو مسکو کرده است و حالا با توجه به اظهارات مدیرراهبرد جهانی خود آدریان‌هال مارک این شرکت نسخه‌های ویژه و لوکس جگوار را نیز در راه عرضه دارد.

جگوار اکنون در حال جشن گرفتن موفقیت خود با مدل  XJ Ultimate Edition است و در ان طرف نیز پکیج  XF Speed به خوبی در حال فروش در چین و مسکو است .

متاسفانه‌هال مارک هیچ گونه جزئیات دیگری اضافه نکرده است اما به این نکته نیز اشاره کرد که قیمت‌های این خودروها بالا بوده و شامل مدل‌های سدان و کراس اوور نیز خواهد بود.

در نهایت هدف جگوار تبدیل شدن به یک خودروساز لوکس در جهان است که مفهوم خودروهای باکلاس  را در ذهن متبادر می‌کند که به اندازه کافی برای رقابت با رقبای آلمانی خود نیز قوی و مجهز شده است.

هال مارک در این مورد میگوید:”برای ما روشن است که جگوار یک نام تجاری قوی برای شرکت در کلاس جدیدی از کسب و کار است و ما ثابت کرده ایم که قادر هستیم تا خودروهایی با قیمت بالای ۱۰۰ هزار پوند را طراحی و تولید کنیم و در ضمن به خوبی نیز به فروش برسانیم”.

Share


خودروسازی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.