جگوار تایپ F

مهر ۷,

دیزاین بوم: در نمایش بین المللی ماشین پاریس در سال ۲۰۱۲، جگوار تایپ F به عنوان یک ماشین دو درب که در حقیقت به عنوان شکل تغییر یافته ی جگوار تایپ E در نظر گرفته می شود، ارائه خواهد شد. این ماشین بی نظیر یک دارای سوپر موتور ۵٫۰L V8 با ۴۸۸ اسب بخار قدرت و حداکثر گشتاور ۳۷۵ فوت بر پوند می باشد، حداکثر سرعت آن ۳۰۰ کیلومتر / ساعت بوده و در کمتر از ۴٫۲ ثانیه از سرعت ۰ به ۱۰۰ کیلومتر می رسد.

انتقال سرعت ماشین به چرخ ها توسط ۸ ترانزمیشن صورت می گیرد، کنترل قسمت های داخلی ماشین مانند مدل های استفاده شده در جت های جنگنده صورت می گیرد.

استفاده از آلومینیوم دو لایه در قسمت جلویی و عقبی جگوار تایپ F باعث شده تا در این ماشین نسبت به نمونه های قبلی سرعت عکس العمل فرمان بیشتر شود. اگزوز از نوع سیستم استاندارد فعال (AES) بوده، در اگزوز دریچه هایی تعبیه شده است که هنگام شتاب گرفتن کیفیت صدای خارج شده از آن را کنترل می کنند.

در انتهای بدنه در جلوی ماشین یک تیغه به شکل آبشش های کوسه قرار گرفته است، که کنترل روشن کردن چراغ های زنون و چراغ های LED در جلوی ماشین را انجام می دهند. در قسمت عقبی ماشین نیز اسپویلری برای افزایش سرعت حرکت به همراه یک جفت چراغ های LED دیده می شود.

به منظور کاهش انتشار کربن در هنگام ساخت ماشین و نیز در طول رانندگی، قطعاتی مانند سر سیلندرها از آلومینیوم های بازیافتی ساخته شده است. همچنین ماشین به سیستم هوشمند خاموش شدن / روشن شدن به طور خودکار مجهز شده است که باعث صرفه جویی ۵ درصدی در مصرف سوخت می شود.

جگوار

جگوار

جگوار

جگوار

جگوار

جگوار

جگوار

جگوار

جگوار

جگوار

جگوار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.