جیرانی: حدود ده ماه منتظر گرفتن پروانه ساخت خواب زده ها بودم

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

فیلم خواب زده تازهترین ساخته فریدون جیرانی در حالی برای اهالی رسانه و منتقدان در برج میلاد به نمایش درآمد که بخاطر مشکلات فنی یک دقیقه اول فیلم بدون صدا نداشت.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین؛ پیش از نمایش این فیلم فریدون جیرانی که به همراه عوامل فیلمش روی صحنه حاضر شده بود در سخنان کوتاهی گفت: بعد از فیلم من مادر هستم حدود هشت ماه منتظر صدور پروانه ساخت یک ملودرام بودم و حدود ده ما هم منتظر پروانه ساخت این فیلم بودم که امروز قرار است برای شما پخش بشود.

کارگردان فیلم خوب زده ها افزود: در فاصله آن ملودرام و خواب زده ها من مجبور شدم تغییر ژانر بدهم و در واقع و وارد ژانر کمیک مفرح بشوم و تازه این هم با پارتی بازی آقای سیفی آزاد بود که چون با مسئولین ارتباط داشتند من توانستم پروانه ساخت خواب زده ها را بگیرم.

او خاطر نشان کرد: این فیلم هیچ ربطی به من مادر هستم و ملودرام های قبلی ندارد و یک فیلم مفرح و شاد است و قرار است که شما را شاد کند و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

–  سیفی آزاد پیش از آغاز نمایش خواب زده ها حرف هایی که در یک دقیقه ابتدایی زده می شد را برای تماشاگران تعریف کرد.

– بهروز افخمی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، آتش تقی پور، حسین فرخی و ابوالفضل جلیلی از جمله چهره های شناخته شده حاضر در سالن بودند که به تماشای فیلم خواب زده ها نشستند.

– نشست خبری خواب زده ها ساخته فریدون جیرانی هم اکنون در حال برگزاری است.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.