جیمزباند درصدد درو کردن جوایز سینمایی امپایر آنلاین

۱۳م اسفند ،

با نامزد شدن در ۶ رشته

نامزدهای جوایز سینمایی امپایر آنلاین با نامزدی فیلم ˝سقوط آسمانی˝ (اسکای فال) ساخته سام مندس، به عنوان بیست‌وسومین فیلم از سری مجموعه فیلم‌های جیمز باند در نامزد دریافت ۶ جایزه از جوایز سینمایی شد.

به گزارش هنرآنلاین، جوایز سینمایی امپایر آنلاین که از سوی نشریه امپایر برگزار می‌شود امسال نیز مانند سال‌های قبل با معرفی نامزدهای این دوره، در مراسمی که در روز ۲۴ ماه مارس ۲۰۲۴ میلادی (۵ فروردین‌ماه ۹۲) برگزار می‌شود جوایز خود را به برندگان اهداء می‌کنند.

بنابر این گزارش، فیلم جیمز باندی سقوط آسمانی (اسکای فال) علاوه بر نامزدی جایزه در بخش بهترین فیلم، در بخش‌های بهترین بازیگر مرد و زن و بهترین کارگردان نیز نامزد دریافت جایزه امپایر آنلاین شده است. همچنین “جانگو آزاد شده” و “شوالیه سیاه برمی‌خیزد” نیز از دیگر نامزدهای جایزه بهترین فیلم این دوره می باشند.

کونژانه والیتس، جسیکا چستین و نیامی واتس که در اسکار موفق به بردن جایزه بهترین بازیگر زن نشدند، نیز از نامزدهای جوایز این دوره امپایر آنلاین می باشند. همچنین ان هاتاوی و جنیفر لارنس، برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن و ان هاتاوی برنده جایزه اسکار بهترین نقش مکمل زن نیز برای جایزه امپایر در بخش بهترین بازیگر نقش اول نامزد شده‌اند.

فیلم “آرگو” ساخته بن افلک (برنده جایزه اسکار بهترین فیلم ۲۰۲۴) نامزد بخش بهترین فیلم تریلر شده ولی از راهیابی به فهرست نامزدهای بهترین فیلم باز مانده است. فیلم‌های “انتقام گیران” و “هابیت: سفر غیرمنتظره” نیز هر یک در ۵ بخش نامزد این جایزه شدند.

به نوشته بی.بی.سی، نحو رای‌گیری برای انتخاب برندگان جایزه سینمایی امپایر آنلاین بدین صورت است که مردم و علاقه‌مندان سینما می‌توانند با مراجعه به وبسایت امپایر آنلاین به آدرس اینترنتی www.empireonline.com/awards2013 در هر بخش که مایل می باشند با انتخاب نامزدهای مورد علاقه خود به آنها رای داده و برنده‌های نهایی را مشخص کنند.

در سال قبل، اولیویا کلمن توانست جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در فیلم “تایراناسور” و گری اولدمن نیز توانست جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم “بندزن، خیاط، سرباز، جاسوس” از آن خود کنند. همچنین جایزه بهترین فیلم سال ۲۰۱۲ به “هری پاتر و قدیسان مرگبار۲” اهداء شد.

گفتنی است، مراسم اهداء جوایز امپایر در روز یکشنبه ۲۴ ماه مارس ۲۰۲۴ (۵ فروردین‌ماه )برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.