جیگر از بی بی سی فارسی سر در آورد + کلیپ

«جیگر» از جمله کاراکترهای مجموعه «کلاه قرمزی» بود، که ظاهرش، ظاهر یک الاغ بود. این کاراکتر به واسطه تاکیدش بر این موضوع که خر نیست بلکه جیگـــر است به شدت مورد توجه قرار گرفت. بعد از انتشار خبر ممنوع التصویر شدنش، خبر اول شبکه ها و سایت های ضد انقلاب شد.

بولتن نیوز: چندی پیش که خبر ممنوع‌التصویر شدن این عروسک کارتونی منتشر شد، رسانه‌های خبری ضدانقلاب، به طور جد به این مساله پرداختند و با ارائه تحلیل‌های بی ربط و با ربط این موضوع را به ماجراهای سیاسی در ایران مرتبط نشان دادند.

به گزارش رسانه ایران، این روزها برگزاری اجلاس کشورهای جنبش عدم تعهد مهمترین موضوع خبری در ایران است اما برای بی بی سی فارسی گویا خبرهای دیگری اهمیت دارد.

در حالی که پس از سیاه نمایی های رسانه ای بی بی سی فارسی در مورد اجلاس «نم» پیش از برگزاری آن جالب توجه می نمود، با حضور جدی و پر رنگ سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در شانزدهمین دوره ی اجلاس «نم» در تهران، ظرف دو روز گذشته بی بی سی فارسی سیاست سکوت خبری را در خصوص اجلاس اعمال کرده و در مقابل، سوژه های خبری تازه ای را کشف نموده است.

«جیگر» از جمله کاراکترهای مجموعه «کلاه قرمزی» بود، که ظاهرش، ظاهر یک الاغ بود. این کاراکتر به واسطه تاکیدش بر این موضوع که خر نیست بلکه جیگـــر است به شدت مورد توجه مخاطبان تلویزیون قرار گرفت.

آوازه جیگر آنگونه مرزهای آبی و خاکی را درنوردیده که مجریان بی بی سی فارسی از جمله فرناز قاضی زاده هم از علاقه شدید خود به این شخصیت خبر می دهد. جالبتر اینکه صفحه ای در حمایت از جیگر در فیسبوک منتشر شده و حامیان این کاراکتر را گردهم آورده است.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.