«جیگر» به جام جم می‌آید

اداره تامین برنامه شبکه جام جم اعلام کرد در حال حاضر تنها دو قسمت ابتدایی مجموعه «کلاه قرمزی» از این شبکه پخش شده و شخصیت «جیگر» از قسمت چهارم به مجموعه اضافه خواهد شد.

خبرآنلاین: شبکه جهانی جام جم در بازپخش مجموعه «کلاه قرمزی» شخصیت «جیگر» را حذف نمی‌کند.
 
اداره تامین برنامه شبکه جام جم اعلام کرد در حال حاضر تنها دو قسمت ابتدایی مجموعه «کلاه قرمزی» از این شبکه پخش شده و شخصیت «جیگر» از قسمت چهارم به مجموعه اضافه خواهد شد.  
 
به گفته این اداره، «کلاه قرمزی» بدون ممیزی و حذف شخصیت «جیگر» پخش خواهد شد.  
 
 
«جیگر» یکی از شخصیت‌های عروسکی مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی» است.
 
 
روز هفتم شهریور اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه قرار است در بازپخش مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی»در شبکه‌های نمایش و جام جم شخصیت «جیگر» به دلیل بدآموزی از این کار حذف شود.
 
یک روز پس از انتشار این خبر، علی زارعان مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو دراین‌باره گفت: «من با آقای طهماسب و آقای جبلی، مدیر شبکه نمایش، مدیر شبکه جام جم و… صحبت کرده و از آن‌ها درباره حذف این شخصیت عروسکی سئوال کردم که همگی متفق‌القول این مطلب را تکذیب و عنوان کردند در‌این‌باره هیچ گونه اظهارنظری نداشته‌اند. حذف و یا ممنوع التصویری این عروسک را تکذیب می‌کنیم.»
 
برنامه تلویزیونی «کلاه قرمزی» یکی از پر‌بیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون است که پخش آن از اوایل دهه ۷۰ از سیمای جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. در ابتدا کلاه قرمزی و پسرخاله شخصیت‌های اصلی این مجموعه بودند و به تدریج شخصیت‌های دیگری چون پسر عمه زا، فامیل دور، گیگیلی، ببعی، آقوی همساده، دختر عمه زا و… هم به جمع عروسک‌های این مجموعه اضافه شدند.
 
 
این روز‌ها فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه» اکران سینما‌ها را به خود اختصاص داده و با استقبال خوب تماشاگران روبرو شده است. تاکنون سه فیلم سینمایی با حضور کلاه قرمزی و برخی از عروسک‌های همراهش روی پرده رفته که هر سه با استقبال مواجه شده‌اند.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.