حاج صفی: به سپاهان برمی‌گردم

  حاج صفی در مورد وضعیت قراردادش با باشگاه تراکتورسازی می‌گوید: من به عنوان بازیکن سرباز به تراکتور آمدم و خدمت سربازی‌ام دی ماه امسال به پایان خواهد رسید. حالا باید ببینم تا آن زمان شرایط چگونه پیش خواهد رفت ولی در تعطیلات نیم فصل یا در پایان فصل به طور حتم به سپاهان برمی‌گردم چون با این باشگاه قرارداد دارم.

حاج صفی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنی تراکتور با جدایی بازیکنانی مثل صادقی، آل نعمه، توزی، اکبرپور، حدادی‌فر و … ضعیف شده باشد خاطرنشان می‌کند:  بازیکنانی که اسم بردید سال گذشته مهره‌های تاثیرگذاری بودند ولی فکر نمی‌کنم تراکتور ضعیف شده باشد. ما بازیکنانی مثل محمد نصرتی، مهدی کریمیان، مهدی سیدصالحی، قاسم دهنوی و … را گرفتیم در ضمن ۲ بازیکن پرتغالی هم به تراکتور اضافه شده‌اند. من معتقدم اسکلت اصلی تیم حفظ شده و سال آینده هم می‌توانیم مدعی قهرمانی باشیم.

از حاج صفی در خصوص حضور تونی اولیویرا در تراکتور سوال می‌کنیم که او می‌گوید: من از این مربی شناخت زیادی ندارم و روز چهارشنبه در تمرینات تراکتور حاضر خواهم شد تا کار کردن با تونی را تجربه کنم. امیدوارم او در تراکتور نتایج خوبی بگیرد و در فصل آینده همه ما بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.