حادثه توهین منجربه قطع رابطه باآمریکاشود

هم اندیشی:بنی اسرائیل بسیار تلاش می کنند که دشمنی خود با مسلمانان را پنهان کنند اما نمی توانند. …وَمَا تُخْفِی صُدُورُهُمْ أَکْبَرُ…..

سرویس سیاسی هم اندیشی، حجت الاسلام  والمسلمین مهدی  طائب در گفتگو با خبرنگار هم اندیشی در باره فیلم هتاکانه کارگردان آمریکایی علیه پیامبر اسلام گفت:ساخت فیلم توهین آمیزعلیه پیامبر اسلام موجب وحدت مسلمان شده واین حادثه باید به قطع رابطه کشورهای اسلامی با اسرائیل وآمریکا منجر شود.

رئیس قرارگاه عمار ادامه داد :بنی اسرائیل بسیار تلاش می کنند که دشمنی خود با مسلمانان را پنهان کنند اما نمی توانند. …وَمَا تُخْفِی صُدُورُهُمْ أَکْبَرُ…..

این ایتاد حوزه و دانشگاه  تاکید کرد:اگر براساس قرآن حرکت کنیم باید از صهیونیست ها فاصله بگیریم.چراکه این ها با خدا اعلام جنگ کرده اندوبنی اسرائیل  توسط خداوند مورد غضب واقع شده است: “”فَبَاءُو بِغَضَبٍ عَلیَ غَضَبٍ وَ لِلْکَافِرِینَ عَذَابٌ مُّهِین””  ودشمن آشکار مسلمانان هستند.

 

 

وی با اشاره به اقدام هتاکانه اخیر فیلم ساز آمریکایی علیه پیامبراسلام  ادامه داد:این گونه اقدامات به نوعی انضمام به بیداری اسلامی است و باعث می شود مسلمانان از غفلت درآیند.

 

حجت الاسلام طائب افزود: قوم بنی اسرائیل لعنت شده است، و چرا آمریکا  واسرائیل در کشور های اسلامی باید سفارت داشته باشند واین به معنای مقبولیت آنها در این کشور هاست.

 

وی با اشاره مجدد به این که  قوم بنی اسرائیل قوم لعنت شده است  گفت: پیام قرآن این است که این هارا به خودتان دوست نگیرد.واز خود دورکنید.”ولا تـَتَوَلّوقوما غضب الله علیهم”

 

این استاد حوزه با اشاره به اینکه صهیونیست جهانی منتظر لحظه غفلتی است که ریشه اسلام را  بخشکاند تاکید کرد:این قوم به دنبال این است که نگذارد لحظه ای خیر به مسلمانان برسد این شیوه تاریخی  ومستمر صهیونیست هاست واز ابتدا به دنبال این بوده اند وما در بعضی مواقع غافل بوده ایم.

 

وی ادامه داد:ذات مسیحیت  وحتی  تعالیم انجیل کنونی این دین با اسلام جنگ ودعوا ندارد وهرجا یک شخص مسیحی درمقابل اسلام  می ایستد تحت تاثیر صهیونیست قرار دارداز جمله همین کشیش آمریکایی که در این حوادث نقش دارد و بازی خورده یهود است.

 

حجت الاسلام مهدی طائب در پایان به خبرنگار هم اندیشی گفت :این اقدام خود به خودی خود،برای مسلمانان دشمن مشترک ایجاد کرده ومسلمانان باید حول محور رسول الله دربرابراین دشمن مشترک متحد شوند.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.