حاشیه‌های اقامت احمدی‌نژاد در هتل/ تجمع تعداد اندکی از منافقین در محل اقامت هیئت ایرانی

تجمع تعداد انگشت‌شماری از اعضای گروهک تروریستی منافقین مقابل محل اقامت رئیس‌جمهور در نیویورک از نکات حاشیه‌ای حضور هیئت ایرانی در مقر مجمع عمومی سازمان ملل است.

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران به نیویورک تجمع تعداد انگشت شماری از اعضای گروهک تروریستی منافقین مقابل محل اقامت رئیس‌جمهور در نیویورک از نکات حاشیه‌ای حضور هیئت ایرانی در مقر مجمع عمومی سازمان ملل است.

امسال هم با استقرار رئیس‌جمهور و هیئت همراه وی در هتل تعیین‌شده در نیویورک، گروهی که بازماندگانش از عراق اخراج و برای اقامت در کشورهای دیگر سرگردان شده‌اند با پرداخت پول به شرکت‌های تبلیغاتی خواستار حمل پلاکاردهایی با مضمون توهین به رئیس‌جمهور کشورمان شده‌اند.

گفتنی است دو تن از افرادی که برای توهین به رئیس جمهور کشورمان پول دریافت کرده‌بودند در مصاحبه‌ای با خبرنگار به این کار اعتراف کرده و گفتند: ما یک کمپانی تبلیغاتی هستیم و برای هر شخص و یا نهادی تبلیغ می‌کنیم حتی اگر این تبلیغ با عقیده شخصی ما مغایرت داشته باشد.

نکته جالب این است که این صحبت‌ها وضعیت فعلی و آینده جوانان آمریکایی را نمایان می‌کند که در کشوری که دولتمردان آن مدعی رهبری و قطب اقتصاد جهانی هستند، وضعیت حاکم بر آن سبب شده تا عده‌ای جوان آمریکایی به دلیل بیکاری و نداشتن شغل مجبور به پذیرش هر کاری حتی دریافت پول در ازای توهین به رئیس‌جمهور یک کشور شوند.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.