حاشیه دیدار استقلال – پیکان ۱

۰۲م آذر ،

به گزارش فارس، در حالی‌که استقبال بسیار کمی از دیدار استقلال و سپاهان شده و حدود ۴هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند اما این عده به محض دیدن امیر قلعه‌نویی علیه عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما شعار سر دادند. قلعه‌نویی از تماشاگران استقلال می‌خواست شعار ندهند.

* هواداران استقلال همچنین با دیدن جواد نکونام در ورزشگاه علیه علی کریمی هم شعار سر دادند. نکونام به دلیل اخراج در دیدار با سپاهان در این بازی محروم است. علی کریمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان یکی از سه نامزد مرد برتر سال آسیا ۲۰۱۲ انتخاب شده است.

* علی امیری، علی نظری جویباری، امین نوروزی، شاهرخ بیانی و مهدی فنونی‌زاده از مسئولان استقلال می باشند که در جایگاه ویژه حضور دارند.

* احمد کعبیان‌پور مربی پیکان، سیموئز مربی تیم ملی و مارکار آقاجانیان از اعضای کادر فنی تیم ملی نیز در ورزشگاه و جایگاه ویژه حضور دارند.

* میلاد میداودی، مهدی رحمتی، پژمان منتظری وسیاوش اکبرپور بازیکنانی از استقلال بودند که به سمت عبدالله ویسی رفتند و قبل از بازی با او خوش و بش کردند.

* هواداران استقلال خسرو حیدری را با شعار «حیدری فابرگاس» تشویق کردند. این شعار نوعی اعتراض به عادل فردوسی‌پور بود که چند هفته پیش به این شعار واکنش نشان داد.

*امیر قلعه‌نویی نیز پیش از آغاز مسابقه به سمت عبدالله‌ویسی رفت و با او خوش و بش کرد.

دیدار دو تیم تا دقیقه ۲۴ با نتیجه تساوی بدون گل در جریان است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.