حاشیه نویسی یک خبرگزاری از مراسم ختم بردار موسوی‌خویینی‌ها

مراسم ختم برادر محمد موسوی‌خویینی‌ها ‌عضو مرکزیت مجمع روحانیون عصر امروز (پنج‌شنبه) در مسجد ولی‌عصر برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

* سیدمحمد موسوی بجنوردی، سیدحسن و سید علی خمینی، عبدالله نوری، بیژن زنگنه، غلامحسین کرباسچی، عباس عبدی، مصطفی کواکبیان، محمدعلی ابطحی، اسحاق جهانگیری و برخی دیگر از چهره‌های اصلاح‌طلب در این مجلس حضور داشتند.

* غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران پس از پایان مراسم ختم در پاسخ به سؤال خبرنگاران تنها این جمله را می‌گفت “فاتحه بخوانید همه می‌میرید!”

*عبدالله نوری یکی دیگر از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبان که بدون ماشین شخصی آمده بود کنار خیابان ایستاده و با صدای بلند می‌گفت “تاکسی دربست”.

*غایب بزرگ این مراسم محمد خاتمی رئیس‌جمهور اصلاحات بود که شنیده شد به دلیل رفتن به یزد در این مراسم حضور نداشت.

*سید محمدخویینی‌ها در پاسخ به این سوال که جلسه اصلاح‌طلبان برای بررسی حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست‌جمهوری چه زمانی مشخص خواهد شد؟ گفت: ما رئیس داریم؛ این سئوالات را باید از آقای خاتمی بپرسید.

*قدرت‌الله علیخانی که از حضور در مجلس نهم بازماند نیز یکی دیگر از شرکت‌کنندگان در این مراسم ختم بود.

*موسوی بجنوردی نیز درباره حضور اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم به خبرنگار فارس گفت که هنوز در این باره تصمیمی نگرفته‌ایم و در این باره صحبتی نشده است.

*‌ بیژن زنگنه وزیر نفت دوره اصلاحات نیز گفت که هنوز برای انتخابات ریاست‌جمهوری آینده به نتیجه نرسیده‌ایم.

*روبوسی و احوالپرسی گرم سیدعلی خمینی و مصطفی کواکبیان نیز از حاشیه‌های جالب مراسم ختم برادر موسوی‌خویینی‌ها بود.

*موسوی‌خویینی‌ها که در جمع خبرنگاران حضور داشت و آنها سؤالات متعدد خود را از وی می‌پرسیدند در پایان خطاب به خبرنگاران گفت دیگر می‌خواهم به مسائل عاطفی‌ام برسم.

*مصطفی کواکبیان نیز که نتوانست به مجلس نهم راه یابد، برای ریاست‌جمهوری آینده فکرهایی در سر داشت و به خبرنگاران گفت بعد از شهریور در این باره صحبت می‌کنم.
/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.