«حافظ» در اتاق شعر ارسباران تجلیل میشود

در بیست و چهارمین نشست باشگاه کتاب تهران و سومین نشست از مجموعه نشست های فصلی«اتاق شعر»، بزرگداشت روز حافظ با سخنرانی و گفتگو ضیاء موحد پنج شنبه ۲۰مهر ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۳ و فرهنگ سرای ارسباران، در این نشست شاعران و نویسندگانی چون شهاب مقربین، مجید رفعتی، مهدی اشرفی، مهدی مرادی، سید ضیاءقاسمی، سید مهدی موسوی و … حضور خواهند داشت.
همچنین؛ در ادامه این برنامه موسیقی سنتی ایرانی به سرپرستی “علیرضا مصدقی” با        بهره گیری از اشعار حافظ، شاعر بلند آوازه ایران اجرا خواهد شد.
لازم به ذکر است؛ نشست های فصلی«اتاق شعر» در سه بخش به معرفی و رونمایی کتاب، بررسی تخصصی شعر، نقد و شعرخوانی می پردازد.
همچنین، باشگاه کتاب تهران، عنوان برنامه ای است که از سوی فرهنگ سرای ارسباران، در سه بخش«اتاق شعر»، «بازخوانیرمانهای شاخص ادبیات معاصر ایران» و «جریانهای ادبی هنری» به بررسی، نقد و کتابخوانی آثار ادبی با حضور دوستداران ادبیات می پردازد.
گفتنی است؛ اعضای باشگاه کتاب تهران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگسرای ارسباران به نشانی،خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.