حامد حدادی به زودی در ایران

۱۹اردیبهشت،

شنیده ها حاکی است مشکل سفر حامد حدادی برای همراهی تیم ملی بسکتبال در جام ملتهای آْسیا حل شده و این بازیکن زودتر از تصور به ایران سفر می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هر چند طی هفته های قبل شنیده می شد باشگاه فینیکس سانز مخالف غیبت حامد حدادی سنتر ایرانی خود در تمرینات فصل تابستان است و احتمال دارد ستاره تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا را هم از دست بدهد اما از راهروهای فدراسیون خبر رسید که نامه نگاری از ایران با باشگاه حدادی موثر بوده و این بازیکن به زودی به ایران سفر می کند.

تمرینات تیم ملی بزرگسالان برای جام ملتهای فیلیپین طبق آخرین برنامه ریزی از چهارم خرداد آغاز می گردد و شنیده می گردد حدادی زودتر از تصور به این تمرینات ملحق می گردد. هرچند فصل دوم قرارداد دو ساله حدادی در لیگ ان بی ای با توافق دو طرف خواهد بود و تمرینات فصل تابستان باشگاهی هم برای این بازیکن اهمیت بسیاری دارد.

هنوز وضعیت دقیق حدادی از طرف این بازیکن، باشگاه فینیکس یا فدراسیون به طور رسمی مشخص نشده است.

گفتنی است بازیکن ایرانی تیم فینیکس سانز آمریکا در ۱۷ بازی برای این تیم میانگین ۴/۱ امتیاز، ۵/۱ ریباند و ۰/۵ پاس گل در زمان ۱۳/۴۸ دقیقه در هر بازی داشت. وی این فصل از لیگ ان بی ای را با پیراهن تیم ممفیس گریزلیس آغاز کرد. در میانه راه به تورنتو راپتورز پیوست و بدون بازی برای تیم کانادایی به تیم فینیکس سانز منتقل شد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.