حامد لک: خوشحالم همبازی کریمی هستم

۲۷خردادماه،

حامد لک ، در مورد اردوی این تیم در شهر سرعین، اظهار داشت: اردو را از روز قبل آغاز ‌کرده‌ایم و امیدوارم بتوانیم تمرینات خوبی را دنبال کنیم، باید سختی‌ها را قبول کنیم تا در طول فصل مشکلی از لحاظ بدنی نداشته باشیم و در پایان فصل نیز به مقام قهرمانی لیگ برتر دست یابیم.

به گزارش ایسنا،وی دربارهٔ استقبال هواداران تراکتورسازی در سرعین، بیان کرد: هواداران سرعینی استقبال خوبی هنگام ورودمان به این شهر انجام دادند و واقعا ما را شرمنده خود کرده‌اند. از تمریناتمان نیز استقبال خوبی انجام می‌دهند.

سنگربان تراکتورسازان در مورد تمرینات این تیم زیر نظر مجید جلالی، بیان کرد: آقای جلالی تمرینات بسیار خوبی را برایمان در نظر گرفته است و ایشان واقعا با دانش می باشند. امیدوارم بتوانیم تمریناتمان را به خوبی انجام دهیم و به آمادگی کامل دست یابیم.

وی دربارهٔ حضور علی کریمی در تیم تراکتورسازی، گفت: پیوستن علی کریمی به تراکتورسازی برای تیم مان وزنه بسیار خوبی محسوب می‌شود و شخصا کریمی را دوست دارم و خیلی خوشحالم که هم بازی او در تراکتورسازی خواهم بود.

لک ادامه داد: ان‌شاءالله با حضور علی کریمی تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا با کسب نتایج خوب و مقام قهرمانی دل هوادارانمان را شاد کنیم.

سنگربان تراکتورسازان دربارهٔ این که آیا دوست دارد به تیم ملی برسد؟ گفت: تمام تلاش من در طول فصل این خواهد بود که به تیم ملی نیز برسم و تراکتورسازی ان‌شاءالله سکوی پرتاب من به تیم ملی خواهد بود. امیدوارم عملکرد قابل قبولی در تیمم داشته باشم تا به تیم ملی دعوت شوم.

حامد لک در خصوص بازی تیم ملی ایران با کره جنوبی، بیان کرد: امیدوارم که تیم ملی ایران در مقابل کره عملکرد قابل قبولی داشته باشد و نتیجه‌ خوبی کسب کنیم و مستقیم به جام جهانی صعود کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.