حامیان رژیم صهیونیستی، شریک جنایات این رژیم کودک‌کش می باشند

۰۱م آذر ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: آمریکا و غرب که دارای مناسبات راهبردی با رژیم صهیونیستی می باشند، شریک جنایات این رژیم در غزه بوده و نمی‌توانند اجرا کننده دموکراسی در منطقه باشند.

حسین کنعانی مقدم در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و سکوت و حمایت کشورهای غربی در برابر این جنایات، گفت: دولت‌های غربی، آمریکا و کشورهای مرتجع عرب حامی رژیم صهیونیستی، باید پاسخگوی خون‌های به ناحق ریخته شده زنان و کودکان فلسطینی در غزه باشند.
 
وی در ادامه با اشاره به سکوت مرگبار کشورهای مدعی دموکراسی در برابر کودک کشی رژیم صهیونیستی، افزود: آمریکا و غرب که دارای مناسبات راهبردی با رژیم صهیونیستی می باشند، شریک جنایات این رژیم در غزه بوده و نمی‌توانند اجرا کننده دموکراسی در منطقه باشند.
 
کنعانی مقدم تصریح کرد: با توجه به مسائلی که در جهان در حال وقوع بوده همچون بحران سوریه ،‌بیداری اسلامی، مشکلات داخلی آمریکا و مسائل اتحادیه‌ اروپا موقعیت رژیم جعلی صهیونیستی به شدت تحت‌الشعاع قرار گرفته بنابراین تداوم حمایت آمریکا از این رژیم جعلی هزینه‌های بسیاری برای این کشور در بر خواهد داشت.
 
این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه بر همگان آشکار بوده لذا اقدامات اخیرش مانع از دست کشیدن ملت‌های منطقه از مقاومت و ایستادگی نخواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.