حامیان واقعی تروریسم ایران را متهم به مداخله در امور داخلی بحرین می‌کنند

۰۷م اسفند ،

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با رد ادعای ارسال سلاح از ایران به بحرین گفت: برخی کشورهای حامی تروریسم ایران را متهم به مداخله در امور داخلی بحرین می‌کنند در حالی که دخالت این کشورها در امور داخلی کشورهای منطقه کاملا آشکار است.

سیدحسین نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعای ترکیه مبنی بر توقیف کشتی حامل سلاح که از ایران به سمت بحرین در حرکت بود، گفت:‌ بحرین، ترکیه و قطر و کشورهایی از این دست با اینگونه اظهارنظرها به نوعی سعی در متهم‌کردن ایران به دخالت در امور داخلی سایر کشورها دارند که البته موفق نخواهند شد.
 
وی افزود: در حالی که این کشورها مستقیما در امور دیگر کشورها دخالت می‌کنند و حتی حامی گروه‌های تروریستی می باشند، ایران را متهم به دخالت در امور دیگر کشورها کرده در حالی که دخالت این کشورها در امور داخلی کشورهای منطقه کاملا آشکار است.  
 
نقوی‌حسینی تصریح کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران از کشوری حمایت می‌کند در راستای مقابله با تروریسم و تجاوز به حقوق مردم بوده و آنها خودشان نیز به دروغین بودن چنین ادعایی آگاهند.
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:‌ حکومت بحرین نمی‌تواند به مطالبات ملت خود پاسخ دهد و لذا روز‌به‌روز انقلاب ملت بحرین گسترده‌تر می‌شود و آل‌خلیفه نیز ناچار به فرافکنی شده است.
 
وی ادامه داد: ایران نه تنها در مسائل داخلی کشورهای دیگر دخالت نمی‌کند بلکه از دولت‌ها می‌خواهد خود را با منطق بین‌المللی هماهنگ کنند چرا که با توسل به زور و تروریسم نمی‌توان تحول کشورها را هدایت کرد.
 
نقوی‌حسینی در پایان اظهار داشت: پیشنهاد ایران به دیگر کشورها این است که به حیله‌های رسانه‌ای دست نزنند و در امور دیگر کشورها نیز مداخله نکنند.  

انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.