حاکمیت اسلام در جهان و دفاع از مظلومین پرچم ماست/نرمش قهرمانانه به صلح امام حسن(ع) تفسیر نشود

فروردین ۱۴۰۳

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه بعضی‌ها با تمسک به سخنان مقام معظم رهبری در استفاده از دیپلماسی و نرمش قهرمانانه به دنبال القای صلح امام حسن(ع) می باشند،‌ گفت: ملت ایران با تمام وجود از دین و ولایتش دفاع می‌کند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه نمایشگاه یاد یاران اظهار داشت: اگر در تمام تاریخ ملت ایران و بشریت جستجو کنیم ملتی همچون ملت ایران را پیدا نمی‌کنیم که در تمام دورانش بایستد و مقاومت کند؛ این فقط اعجاز خداوند متعال است.  
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: سخت‌ترین تحریم‌ها از جانب همه کشورها برما اعمال شد. چگونه باید قدرت خداوند را باور کنیم چه حجتی بالاتر از دفاع مقدس برای ما است.
 
وی با بیان اینکه تمام پیروزی‌های ما مدیون ذکر و یاد مداحان است،‌ افزود: ملت ایران با تمام وجود از دین و ولایتش دفاع می‌کند.
 
سردار نقدی اظهار کرد: حاکمیت اسلام در جهان و دفاع از مظلومین پرچم ماست؛ این‌ها دارای ارزش می باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اظهارنظر بعضی که شرایط امروز را مشابه صلح امام حسن(ع) می‌دانند، گفت: بعضی امروز از صلح امام حسن دم می‌زنند در حالی که این سخن ظلم بزرگی به ملتی است که در سخت‌ترین شرایط از اسلام و ولایت دفاع کرده است و در صورت تکرار چنین حرف‌هایی، ملت تو دهن آنها خواهد زد.

وی ادامه داد: صلح امام حسن(ع) برای ایشان افتخار بود چرا که ایشان توانستند بدون یار و سردار از دشمن امتیاز بگیرند در حالی که صلح ایشان برای مردم آن زمانه ننگ و نکبتی تاریخی و ابدی بود چرا که آنها ولی‌امر زمانشان را تنها گذاشتند.

سردار نقدی گفت: بعضی‌ها با تمسک به سخنان مقام معظم رهبری در استفاده از دیپلماسی و نرمش قهرمانانه به دنبال القای صلح امام حسن(ع) می باشند، در حالی که نرمش قهرمانانه به معنی پایداری بر اصول و ارزش‌هاست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم ایام دفاع مقدس آن‌ها را بیدار کند؛ دفاع مقدس حجت را برما تمام کرد.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه یاد یاران امشب (یکشنبه) در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.