“حباب” با موضوع اعتیاد به مهارت نه گفتن می‌پردازد

به گزارش خبرنگار مهر، شبکه اول سیما برنامه‌هایی چون “حباب” به تهیه‌کنندگی سیدامیرحسین سیدی و “خانه ملت” به تهیه‌کنندگی رضا بختیاری را روانه آنتن می‌کند که به تناسب مناسبت‌ها و اتفاقات ویژه برنامه‌هایی آماده می‌کنند.

در این بین برنامه زنده “حباب” که سومین سری از آن روی آنتن می‌رود، با محوریت اعتیاد به مهارت نه گفتن می‌پردازد. این برنامه روز چهارشنبه به ادامه مبحث برنامه قبل در ارتباط با مهارت نه گفتن را با حضور دو کارشناس دکتر بهزاد دارابی و دکتر مهدی دوایی روانشناس بررسی می‌کند.

“حباب” کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما روزهای دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۴:۴۰ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. 

بررسی علل عدم تشکیل سازمان بیمه سلامت در برنامه خانه ملت

برنامه “خانه ملت” فردا پنجشنبه با اجرای گلستانه به بررسی علل عدم تشکیل سازمان بیمه سلامت می‌پردازد. در بخش مناظره برنامه “خانه ملت” موضوع علل عدم تشکیل سازمان بیمه سلامت میان دکتر عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و دکتر رضایی معاونت قوانین مجلس  مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد.

“خانه ملت” در بخش خبر و نظر به موضوع عدم ارسال شرح برنامه‌های وزارت خانه‌های تازه ادغام شده از سوی دولت و مجلس  می‌پردازد. گزارشی از حذف شرکت‌های پیمانکاری نیز از سوی مجلس در برنامه “خانه ملت” پخش می‌شود.

این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما به تهیه کنندگی رضا بختیاری پنجشنبه‌ها ساعت ۱۶:۵۰ از شبکه اول سیما پخش می‌شود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.