حباب بدهی های آمریکا در آستانه ترکیدن

۲۵م دیماه ،

دولت و حکومت آمریکا به شدت دچار بدهی روز افزون شده است و هر آن احتمال ترکیدن حباب بدهی های روز افزون آمریکا وجود دارد.

به گزارش مونیتورینگ خبرها خارجی واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه ایکانامی این کرایسس، سی سال پیش بدهی دولت های ایالتی و محلی آمریکا چهار میلیون دلار بود با این حال امروز بدهی آمریکا حدود سه تریلیون دلار است.
آمریکا در حال حاضر تنها با یک مشکل به نام بدهی دولتی روبرو نیست . واقعیت این است که این کشور صدها مشکل بدهی دارد و در سراسر این کشور دولت های محلی، ایالتی و نیز دولت فدرال آمریکا بار سنگین بدهی را بر دوش خود احساس می کنند.

طی سه دهه اخیر، بدهی های خانوار، بدهی شرکتها و نیز بدهی دولت آمریکا بسیار سریعتر از تولید ناخالص داخلی این کشور رشد داشته است. هیچ کشوری در جهان نتوانسته است با سرعت آمریکا بدهی ملی خود در برابر تولید افزایش دهد. این حباب بدهی روزی می ترکد.

درحال حاضر آمریکا در بزرگترین حباب در طول تاریخ قرار گرفته است. این بدهی رونقی کاذب در آمریکا ایجاد کرده است و سبب شده است که بسیاری از مردم آمریکا در رفاه زندگی کنند با این حال هیچ خانواری در جهان نمی تواند تا ابد بدهی روی هم به بار بیاورد. بالاخره زمانی خواهد رسید که دیگر اقتصاد آمریکا تحمل این همه بار بدهی را نخواهد داشت.

البته نکته جالب این است که اقتصاد آمریکا چطور توانسته است تا کنون در برابر این بار بدهی کمر خم نکند زیرا تحلیلگران پیش بینی کرده بودند حباب بدهی آمریکا سالها پیش از این بترکد. با این حال زمان به سرعت در حال سپری شدن است و زمانی که اقتصاد آمریکا فرو بپاشد مردم این کشور باید با استانداردهای کنونی زندگی خداحافظی کنند و در نهایت مسئولان آمریکایی متوجه خواهند شد که اقتصاد این کشور را برای نسلهای آینده به نابودی کامل کشانده اند.


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.