حبیبی: شکست دور رفت مقابل داماش را جبران می کنیم

۲۸م آذر ،

مربی تیم کشتی آزاد فولاد ماهان سپاهان گفت: بچه های ما انگیره لازم را برای شکست تیم داماش بابل و جبران شکست دور رفت دارند.

هادی حبیبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:در مرحله رفت مسابقات لیگ در حالی در بابل مغلوب تیم داماش شدیم که علاوه بر تشک غیر استاندارد جو سالن نیز مناسب نبود اما با این وجود با نتیجه ۴ بر ۳ نتیجه را واگذار کردیم.
 
وی ادامه داد:با توجه به فشردگی مسابقات اردوهای ما به طور مستمر دنبال می گردد ،در طول هفته بچه ها تمرینات بسیار خوبی را دنبال کردند وهر از نظر آماده رویارویی با کشتی گیران تیم داماش بابل می باشند.
 
حبیبی با بیان این که با تیم داماش هم امتیاز هستیم تصریح کرد:دیدار با تیم داماش بابل از دو جهت برای ما حائزاهمیت است  اول این که با پیروزی دراین مسابقه به تنهایی صدر نشین گروه خواهیم شد و دوم این که شکست دور رفت را جبران می کنیم.
 
مربی تیم کشتی آزاد فولاد ماهان سپاهان در خاتمه خاطرنشان کرد: با هدف قهرمانی در لیگ در این مسابقات شرکت کردیم اما در حال حاضر فقط به صعود به مرحله بعدی وقرار گرفت در جمع ۴ تیم برتر فکر می کنیم.
 
هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد ۳۰ آذر ماه در شهرهای مختلف برگزارمی شود که فولاد ماهان سپاهان میزبان داماش بابل خواهد بود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.