«حبیب» دیگر یک خواننده رسمی شد+عکس

۲۴م دیماه ،

بعد از نزدیک به ۴ سال از حضور «حبیب محبیان» در ایران و آغاز دور تازه فعالیت های مجاز این خواننده در داخل کشور، او بالاخره با همراهی یکی از خواننده های مجاز داخل کشور، اولین ویدئویش را آماده انتشار یافتن کرده که این ویدئو امروز از طریق پایگاه اینترنتی رسمی این خواننده و بعضی پایگاه اینترنتی های دیگر منتشر می گردد.

ممتازنیوز: بعد از نزدیک به ۴ سال از حضور «حبیب محبیان» در ایران و آغاز دور تازه فعالیت های مجاز این خواننده در داخل کشور، او بالاخره با همراهی یکی از خواننده های مجاز داخل کشور، اولین ویدئویش را آماده انتشار یافتن کرده که این ویدئو امروز از طریق پایگاه اینترنتی رسمی این خواننده و بعضی پایگاه اینترنتی های دیگر منتشر می گردد.

سمیر زند که پیش از این دو آلبوم مجاز را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده، دربارهٔ این ویدئو و دور تازه فعالیت های این خواننده در ایران به «تماشا» گفت: «خدا را شکر بالاخره همه شرایط کاری برای ایشان به دستور مقامات فرهنگی و با همکاری مدیران عالی رتبه فراهم شده و ایشان دیگر یک خواننده رسمی است که قرار است براساس چارچوب های رسمی در ایران به فعالیت بپردازند. انتشار یافتن این ویدئو اولین گام در رسمیت بخشیدن به آثار تازه «حبیب» است که در آینده قطعاتی از او در مدح دفاع مقدس و ایران هم منتشر خواهد شد.»

این قطعه «محکوم» نام دارد که با صدای «حبیب» و «سمیر زند» انتشار یافته و آهنگسازی آن را نیز خود «حبیب محبیان» انجام داده است. تنظیم این قطعه را «علی پارسا» انجام داده و ترانه آنرا نیز «مینا جلالی» سروده است.

منبع:تماشا

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.