حداد:تیم اقتصادی من پاک خواهد بود

۱۰اردیبهشت،

حداد عادل گفت: مشکل امروز کشور استفاده از روش‌های غلط است و این روش‌هاست که باید اصلاح شود ما باید بازی در اقتصاد را تعدیل و به واقعیات علم اقتصاد اعتماد کنیم.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از سایت مجلس ایران، پس از دعوت فراکسیون رهروان مجلس شورای اسلامی از حدادعادل و پذیرش وی این دیدار صبح امروز در فضایی صمیمی انجام شد. در این جلسه که با حضور شورای مرکزی فراکسیون رهروان برگزار می شد حداد عادل ضمن تشریح برنامه های خود به پایبندی از ائتلاف سه گانه تاکید کرد .

حداد عادل گفت: مشکل امروز کشور استفاده از روشهای غلط است و این روشهاست که باید اصلاح شود ما باید بازی در اقتصاد را تعدیل و به واقعیات علم اقتصاد اعتماد کنیم.

وی در ادامه مقاومت اقتصادی و تغییر سبک زندگی را دو روی سکه دانست و افزود تیم اقتصاد رئیس جمهور باید در سطوح مختلف اقتصاد متنوع و بدون وابستگی به جریانات سیاسی و پاک باشد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس و کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم در ادامه سیاست خصمانه را در سطح بین الملل مردود دانست و گفت در سیاست خارجی باید هوشمندانه رفتار کنیم و این به معنای کوتاه آمدن از اصول نیست و چنانچه بنده رئیس جمهور شوم ذره ای از اصول انقلابی ام عقب نشینی نخواهم کرد.

در ادامه جلسه حداد عادل به پرسشهای اعضای فراکسیون رهروان در زمینه های سیاسی – اقتصادی و فرهنگی پاسخ داد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.