حدادعادل:حضور هاشمی ضرورت اجماع اصولگرایان را دوچندان کرد

۲۴اردیبهشت،

غلامعلی حدادعادل در دانشکده فنی دانشگاه آزاد تهران با عنوان این مطلب که با ولایتی و قالیباف صحبت کردیم و قرار بود که بین ما اصول گرایان وحدت ایجاد شود چرا که تعدد کاندیداها به مصلحت نیست بیان کرد: از چند ماه پیش مشخص نبود که چه کسانی ثبت نام می کنند، با ثبت‌نام هاشمی ضرورت را بیشتر احساس می‌کنیم که بین اصول گرایان وحدت ایجاد شود و ما قرارمان این است که از بین سه نفرمان دونفرمان کناره گیری کنیم و این در صورتی است که آن یک نفر رای بالایی در نظرسنجی‌ها به خود اختصاص دهد و این شخص می‌تواند حتی آقای جلیلی باشد.

حدادعادل با اشاره به اینکه هاشمی چه نقشی و چه وابستگی به انتخابات سال ۸۸ داشته است اظهار داشت: باید ببینیم چه کسانی از هاشمی حمایت می کنند، اشخاصی که اصرار داشتند وی برای انتخابات ثبت نام کند چه کسانی بودند. موضع گیری فرزندان وی در سال ۸۸ چه بود؟ و اینکه در طول این چند سال مواضع هاشمی چه بوده و چه هست؟ باید گفت که بیانات و جایگاه وی طوری بوده است که اصلاح طلبان ۸۸ پشت سر ایشان اجماع کردند درست همان کسانی که در سال ۸۸ پشت سر موسوی جمع شدند.

وی در خصوص حصر خانگی موسوی و کروبی اظهار داشت: این حداقل کاری بود که نظام برای موسوی و کروبی انجام داد و این حصر خانگی هم به سود خودشان و هم به سود ملت ایران است.

این کاندیدای ریاست جمهوری در پایان خاطرنشان کرد: من وقتی خودم را با دیگران که داوطلب ریاست جمهوری شدند مقایسه می کنم کمتر صالح نیستم و در بین آنها سابقه ام بیشتر بوده است به غیر از آقای هاشمی.

اگر رای سعید جلیلی بالا باشد سببی ندارد آن را نادیده بگیریم

فارس نوشت:غلامعلی حدادعادل در حاشیه نشستی در دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب در جمع خبرنگاران، در مورد گزینه نهایی ائتلاف پیشرفت اظهار داشت: با توجه به نظر سنجی‌ها و همچنین نظر جامعتین نظر نهایی خود را اعلام می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا احتمال دارد جلیلی به ائتلاف پیشرفت بپیوندد، خاطرنشان کرد: اگر رای آقای جلیلی بالا باشد سببی ندارد آن را نادیده بگیریم.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.