حداد: در صورت پیروزی‌ در انتخابات به وضعیت فرهنگ و کتاب‌خوانی توجه ویژه می‌کنم

۱۱اردیبهشت،

در حاشیه بازدید ازبیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب

عضو ائتلاف پیشرفت گفت: : در صورت پیروزی‌ام در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری به وضعیت فرهنگ و کتاب‌خوانی توجه ویژه می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، شامگاه روز قبل(پنجشنبه۱۲ اردیبهشت‌ماه) از بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بازدید کرد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در حاشیه این بازدید، ضمن گفتگوی کوتاهی به سوال‌های خبرنگار باشگاه خبرنگاران نیز پاسخ گفت.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه آقای حداد در صورت پیروزی‌‌تان در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری، آیا به وضعیت فرهنگ و کتاب و کتاب‌خوانی توجه ویژه خواهید داشت یه خیر؟ گفت: سوال انتخاباتی نپرسید، ولی انشاالله به این موضوعات توجه ویژه خواهیم کرد.

این نامزد احتمالی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و عضو ائتلاف پیشرفت در خصوص برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نیز اظهار داشت: اصولا برگزاری نمایشگاه‌های کتاب خوب بوده و امسال نیز خوشحالم که این نمایشگاه برگزار شده است.

یا‌دآور می‌شود، غلامعلی حدادعادل نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس و همزمان رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی است که در آستانه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری به همراه علی‌اکبر ولایتی و محمدباقر قالیباف ائتلاف سه‌گانه یا همان ائتلاف پیشرفت را تشکیل دادند.

ناگفته نماند، بیست و شیشمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب از۱۱ تا ۲۲ اریبهشت ماه به مدت ۱۲روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب مشغول به فعالیت خواهد بود.

انتهای‌پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.