حذف اندیشه ضد آمریکایی “نرمش قهرمانانه” نیست/ “مرگ بر آمریکا” قداست خاصی میان ملت ما دارد

فروردین ۱۴۰۳

دبیرکل جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب با بیان اینکه شعار “مرگ بر آمریکا” همیشه در کشور ، شعار انقلابی بوده و قداست خاصی در میان ملت دارد گفت:‌ مسئولین بدانند “نرمش قهرمانانه” این نیست که اندیشه ضدآمریکایی در جامعه پاک شود.

“سیدعلی سیدی رکنی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرارسیدن دهه استکبارستیزی و بیانات امام راحل(ره) مبنی بر اینکه شعار “مرگ بر آمریکا” منسی نشود، اظهار داشت: حضرت امام(ره) به عنوان معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار نظام اسلامی در کشور نقشه راه نظری و عملی تدوین کرده‌اند که امروز نیز “رهبر  معظم انقلاب” در همان مسیر قرار دارند؛ ایشان امام دیگری برای ما می باشند.  
 
وی با بیان اینکه نقشه راه “رهبر معظم انقلاب” همان  استراتژی و معیار امام خمینی‌(ره) بوده است، تصریح کرد: حضرت امام(ره) بیانات خود را بر مبنای هواهای نفسانی مطرح نمی‌کردند که امروز اشخاص و گروه‌هایی می‌خواهند بر مبنای هوای نفسانی اندیشه امام(ره) را از جامعه پاک کنند.   
 
سیدی رکنی افزود: مردم ما به اندیشه‌های امام(ره) پایبند بوده و در تعامل ۳۴ ساله انقلاب ثابت کرده‌اند که هیچگاه از وفاداری به راه و اندیشه امام(ره) عقب‌نشینی نمی‌کنند.   
 
دبیرکل جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب با بیان اینکه استراتژی “مرگ بر آمریکا” از سوی امام(ره) با جرأت بیان می‌شد، اضافه کرد: حضرت امام (ره) اعتقادشان این بود که دشمن اصلی ملت، نظام و دین مبین اسلام و همچنین  دشمن اصلی خون شهدای هشت سال دفاع مقدس، آمریکا و هم‌پیمانان آن بوده است، لذا هیچ حرکتی نمی‌تواند مردم ما را از وفاداری به راه امام(ره) دور کند، چرا که ملت در سایه حضرت امام (ره) به ایمان رسیدند.   
 
وی با بیان اینکه شعار “مرگ بر آمریکا” همیشه در کشور شعار تاریخی و انقلابی بوده و قداست خاصی در میان ملت دارد، ادامه داد:‌ هیچکس و هیچ چیز این شعار را از ذهن مردم پاک نمی‌کند، چرا که به این واقعیت ایمان دارند که صدماتی که نظام ما در هشت سال دفاع مقدس همچنین ترور دانشمندان هسته‌ای متحمل شد به سرکردگی آمریکا بود.  
 
دبیرکل جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: روز ۱۳ آبان شعار مرگ بر آمریکا در سراسر کشور طنین‌انداز خواهد شد چرا که ملت ما فریب یاوه‌گویی و وعده‌های فریبنده دستگاه‌های سیاسی و غیرسیاسی آمریکایی را نخواهند خورد؛ مسئولین بدانند “نرمش قهرمانانه” این نیست که اندیشه ضدآمریکایی در جامعه پاک شود.   
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ادریس:

    سی وچند ساله مرگ و شعار ضد امریکایی سر دایم نتیجه چی شد اخوی عقب عقب رانندگی کردن هم نشد کار هرکسی داشه من
    بیاید چند سالی هم کینه و بغض رو فراموش کنیم این هم یکی از جنبه اسلام بودن است که ادم بغض و کینه در دل برای اجتماع خوب نیست و دائم در فکر اتقام و … است
    بیاید مسو با جهان حرکت کنیم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.