حذف «سود مشارکت» و «انصراف» ازقرارداد فروش محصولات ایران خودرو

این خبر امروز شنبه ۲۰م آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

حذف «سود مشارکت» و «انصراف» ازقرارداد فروش محصولات ایران خودرو

عصر خودرو : سود مشارکت و انصراف از شرایط فروش محصولات ایران خودرو حذف شد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از فارس، تاکنون خریداران بابت پیش‌خرید محصولات ایران خودرو از سود مشارکت ۱۸ درصدی برخوردار می‌شدند و در صورتی که برای خرید قطعی خودرو، انصراف می‌دادند سود ۱۶ درصد به مبلغ پیش پرداختشان تعلق می‌گرفت که در قراردادهای تازه ایران خودرو برای این اعداد، صفر قید شده است.
مدیر فروش یکی از نمایندگی‌های ایران خودرو در این مورد به فارس گفت: در قراردادهای پیشی که سود مشارکت و انصراف ذکر می‌شد، قیمت خودرو در قرارداد به طور قطعی مشخص نبود،اما در قراردادهای تازه با برداشتن این دو مورد، قیمت قطعی خودرو ذکر می‌شود.
یکی از متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو نیز گفت: تا روز چهارشنبه جریمه تأخیر و سود مشارکت بر روی پایگاه اینترنتی ایران خودرو ذکر شده بود اما از روز پنج‌شنبه به بعد، این دو مورد حذف شده که اطلاع‌رسانی دقیقی در این مورد انجام نشده است.
وی افزود: متقاضیان با مراجعه مجدد به پایگاه اینترنتی به راحتی متوجه این تغییرات نمی‌شوند و با فرض شرایط پیشی نسبت به خرید اقدام می‌کنند.
وی ادامه داد: در این مورد با مرکز پاسخگویی ایران خودرو تماس گرفتم که به من اعلام نمودند شرایط فروش همین است!

شنبه ۲۰ آبان   ۱۴:۳۲

منبع:عصرخودرو

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. roham:

    با سلام و خسته نباشید به نظر شما با کاهش قیمت خودرو توسط ایران خودرو آیا این کاهش شامل کسانی که ماشین را با قیمت بالا ثبت نام کردند (پیش فروش قطعی بهمن سال ۹۱) ولی هنوز ماشین رو تحویل نگرفتن میشه؟اگه نمیشه خوب همه انصراف میدن و با پول کمتر خودروی تحویل فوری یا فروش نقدی ثبت نام میکنند.لطفا راهنمایی کنید.ضمنا راههایی که میتوان با شورای رقابت ارتباط برقرار کرد یا تلفن زد رو واسم بفرستین.تلفن:۰۹۳۳۵۲۷۳۰۰۴

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.